در این مقاله سعی داریم تا برخی نکته های جای مانده از مقاله اسرار اختلالات جنسی گذشته را بیان کنیم و بیان کنیم که علت کابوس های نادر نوجوانان چیست.

اسرار اختلالات جنسی

چند ماه پیش مقاله ای به نام «اسرار اختلالات جنسی» را بیان کردم و چند هفته پیش مقاله به نام «ریشه ی اسرار بیماری های انسان» را نوشته ام که در این مقاله، نکته هایی از قلم افتاده و این مطالب جدید را پیوست به ادامه مقاله ی «ریشه ی اسرار بیماری های انسان» اما با نام «اسرار اختلالات جنسی ۲» بیان می کنم.

شب چهارشنبه ۲۳/۰۷/۱۳۹۳ برنامه شوک از شبکه سوم سیما پخش شد که موضوع جالبی داشت. من گوشه ای از اواخر این مستند را دیدم و همین سبب شد که مطالب فراموش شده در مقاله قبلی را اینجا بیان کنم.

در مقاله قبلی به این مطلب اشاره شده است که اساس بیماری های انسان ریشه در اختلالات جنسی دارد. همچنین بیان کردیم اشخاصی گرفتار اختلالات جنسی هستند، چنانچه در معرض محرکی قرار بگیرند، مبتلا به بیماری های دیگری می شوند.

مطلبی که در برنامه شوک مرا جلب توجه خود کرد، این بود که خانمی بیان کرد فرزند من از خواب پرید و گفت مامان مامان عنکبوت غول آسایی از سقف به سمت من می آمد.

من مشابه این موارد را با صحبت با برخی از افراد و دوستان داشته ام برخی می گفتند ما در خواب به جد و یقین احساس می کردیم که ملحفه یا لحافی که روی خود کشیده بودند، آرام آرام به پایین کشیده می شود.

عده ای هم از همین عنکبوت حرف می زدند. عده ای هم از حالتی عجیب و غریب حرف می زدند که توصیف آن درست ممکن نیست. فقط بیان می کردند که انگار بدنشان به حدی پف می کند و در دریچه های بی نهایتی فرو می روند که فشار عجیبی به بدنشان می آورد(حالتی مثل قرار گرفتن در رحم)

اما علت این کابوس های ترسناک چیست؟!

چه عملی این کابوس ها را ایجاد می کند؟!

چرا این کابوس ها فقط و فقط در مرز خواب و بیداری رخ می دهند؟!

علت این نوع کابوس ها، ریشه در اختلالات جنسی دارد. شاید برای شما سؤال برانگیز باشد که کابوس چه ربطی به اختلالات جنسی دارد. صبور باشید و ادامه مقاله را برای درک این موضوع بخوانید :

با دوستانی که چنین کابوس هایی را آن هم به ندرت در زندگی خود دیده اند، صحبت هایی داشته ام که به واسطه ی روابط منطقی و عقلی به این پی بردم که این اشخاص مورد تجاوز جنسی، چه به دلخواه و تمایل خود یا به زور، قرار گرفته اند.

در مقعد انسان ها سلسله اعصابی هستند که هرگز تحریک نمی شوند، مگر توسط عمل جنسی. وقتی عمل جنسی روی می دهد، این سلسله اعصاب که به مرکز لذت و شادی متصل است و از طرفی دیگر به نوعی با مرکز تخیل و تصور و تذهن انسان در ارتباط است، فعال می شوند و از حالت سکون خارج می شوند.

گفتیم که کابوس های نادر ذکر شده ربط در اختلالات جنسی دارد. حال به وضوح برایتان بیان می کنم که وقتی سلسله اعصاب مقعدی تحریک می شوند و شروع به فعالیت می کنند، دریچه ی تخیل و تصور و ذهن شخص نسبت به یک سری موارد خاص باز می شود که یک نمونه ی آن همین کابوس های نادر هستند که به دلیل تأثیر سلسه اعصاب بر ناحیه ی تخیل و تصور و ذهن ایجاد می شوند.

این قبیل کابوس های نادر یکی از اولین علائم باز نشان دهنده ی عمل جنسی در نوجوانان می باشد.

نکته ی جالب توجهی که می خواهم بیان کنم، این است که با صحبت هایی که با این دسته از افراد داشتم، به این نکته پی بردم افرادی که کابوس خوفناک عنکبوت بزرگ اویزان از سقف را که به سمتشان می آید را دیده اند، حاکی از این است که این شخص نوجوان یا در سن نوجوانی مورد تجاوز شخص غریبه(غیر فامیل) حال می خواهد دوست باشد یا همکلاسی یا کسی که اصلا نمی شناسد، قرار گرفته است.

شخصی که کابوس کشیده شدن ملحفه یا لحاف را لمس می کند، چنین شخصی مورد تجاوز افراد فامیل قرار گرفته است مانند : پسر عمو یا پسر خاله.

اما اشخاصی که کابوس دریچه های بی نهایت و فشار عجیب بر بدن را احساس می کنند، کسانی هستند که با برادر خود تجاوز داشتند.

برای باور کردن این مطالب، کافی است یک پرسشنامه تنظیم کنید و در اختیار کسانی که برخی ادعا می کنند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، قرار دهید و از آنها بخواهید که صادقانه به پرسش ها پاسخ دهند. سؤالاتی مانند : تا حالا کابوس دیده اید، در کابوس چه دیده اید، چه کسی از خانواده را بیش از همه دوست دارید، چه کسی از دوستان را بیش از همه دوست دارید، از چه کسی از فامیل بیش از همه منتفرید، از چه کسی از دوستان بیش از همه منتفرید، علت تنفر چیست(در میان سؤالات از سؤالات انحرافی هم استفاده کنید و گزینه های انتخاب را طوری طراحی کنید که شخص حتما مورد اصلی را انتخاب کند)

گاهی وقت ها با سؤالات ساده می توان به خیلی چیزها پی برد.

اما نکته ی مهم دیگری را از دل این ماجرا بیان می کنم که سبب می شود پی ببریم چرا دختری را فاحشه می خوانند و یا چرا پسری را همجنس باز می دانند.

گفتیم در مقعد انسان سلسله اعصابی وجود دارد که که هرگز تحریک نمی شوند مگر با عمل جنسی. وقتی این سلسله اعصاب در دختر یا پسر فعال شوند، آن هم در سنین قبل از بلوغ و یا حین بلوغ، این عامل سبب می شود که آن دختر یا پسر به دلیل فعال شدن اعصاب تحریکی جنسی مقعد، احساس به ارضا شدن داشته باشند.

چنین افرادی دو نوع هستند :

نوع اول افرادی هستند که پایبند اصول اخلاقی هستند و چنین اشخاصی سرشان برود به دیگران تجاوز نمی کنند. همین نشان می دهد که این اشخاص یا به زور مورد تجاوز قرار گرفته اند یا در زمان خامی و نارس بودن عقل که خوب و بد را از هم تشخیص نمی دادند و درک و فهمشان به اینها قد نمی کشید، مورد تجاوز قرار گرفته اند. چنین اشخاصی دست به خود ارضایی می دهند چرا که اعتقاد دارند اگر می خواهند نیاز جنسی خود را برآورده کننده، باید قانونی باشد. اما به دلیل فشارهای جنسی که ناخواسته با تحریک اعصاب مقعدی صورت گرفته است، کشش شدیدی آنها را به خود ارضایی می کشاند.

اما دسته ی دوم که کاری به اصول اعتقادی ندارند، کسانی هستند که در جامعه ی امروزی به آنها فاحشه می گویند و پسرانی که به اصطلاح عاشق همجنس بازی هستند از این قبیل افراد هستند.

دختران بیش از پسران حساس هستند و کشش جنسی در صورت تحریک شدن اعصاب مقعدی آنها، شدیدتر از پسران هستند و در این گروه دختر برای ارضای نیاز جنسی تحمیل شده، اقدام به جلب جنس مخالف برای ارضای خود می کند.

این است علت و دلیل و فسلفه ی دختران فاحشه و پسران همجنس باز.

کاوش در اختلالات جنسی اسراری از بیماری ها و گرفتاری های انسان را رونمایی می کند که شاید تا علم بخواهد آن ها را اثبات کند، سالیان سال طول بکشد.

نکته سوم و مهمی که گریبان برخی ها را می گیرد، درباره عدم کنترل روی ادرار می باشد. برخی از افرادی که مورد عمل جنسی قرار گرفته اند، به شدت احساس نیاز می کنند و خود را با نرمش آلت تناسلی خود ارضاع می کنند و گاهاً به دلیل لذت جنون وار، جلوی خروج منی را می گیرند. این عامل سبب فشار آوردن بیش از حد تصور به دریچه ی دفع ادرار می شود و این دریچه را شل و وارفته می کند و سبب می شود که شخص قدرت کنترل روی دریچه ادرار نداشته باشد چرا که دریچه ی ادرار شل و وارفته است و قادر به کنترل آن نیستند. در چنین مواقعی است که شخص به طور غیر ارادی ادرار می کند و کنترلی روی آن ندارد.

سید احسان راستگو سوق

لینک منبع : لینک به مطلب