با فرا رسیدن سال نو هر خانمی به صرافت می افتد که خودش را برای ورود به این فصل زیبا و پر جنب وجوش آماده کند. برای این فصل خاص و دیدوبازدید نوروزی باید لباس هایی خاص هم در نظر داشت.

در سال جدید، رنگ نشاط را به ظاهرتان بیاورید

با فرا رسیدن سال نو هر خانمی به صرافت می افتد که خودش را برای ورود به این فصل زیبا و پر جنب وجوش آماده کند. برای این فصل خاص و دیدوبازدید نوروزی باید لباس هایی خاص هم در نظر داشت.

علاوه بر این یادتان باشد، چیزی تهیه کنید که با توجه به فرا رسیدن سال نو، شما را متفاوت کند. نمونه هایی که برای شما انتخاب کرده ایم، همگی نمونه های بهاره هستند و برای شما همراهان همیشگی مان برای سال جدید پیشنهاداتی داریم تا از سایرین متفاوت باشید؛ این پیشنهادها را با ما مرور کنید.

خاص بودن را تجربه کنید

بعضی از لباس ها در نگاه اول چشم آدم را نمی گیرند اما کافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص شان را روی تن تان ببینید. این دامن مشکی تنگ میدی هم در نگاه اول همین طور است، اما کافی است آن را با این ست در نظر بگیرید تا حال و هوای تان را عوض کند.

کفش هایی برای روزهای عید

برای افرادی که دوست دارند متفاوت تر به نظر بیایند و خیلی در قید و بند ظاهر ساده نیستند هم مژده داریم! کفشی که برای این ست در نظر گرفته ایم یک کفش صورتی خوشرنگ نوک تیز با پاشنه های بلند است که برای رسمی تر شدن تن پوش و طراحی رسمی لباس پیشنهاد شده است.

ساده اما شیک

شاد بودن این ست دست شما را باز می گذارد تا بتوانید از گوشواره های بزرگ با رنگ تیره و ساده هم استفاده کنید؛ یک جفت گوشواره ساده سن تان را پایین می آورد و سلیقه تان را بهتر نشان می دهد. پیشنهاد ما همچنان رنگ مشکی است.

بازار را تصاحب می کند

اگر دنبال ستی شیک برای مراسم رسمی زنانه هستید، این بلوز را به شما پیشنهاد می کنیم. بلوزهای گشاد امسال بازار را تصاحب خواهند کرد و شما با خرید یک نمونه صورتی خوشرنگ از این بلوزها می توانید ست های مختلف بهاری را تجربه کنید. دامن های تا روی زانو بهترین گزینه های ممکن برای ست شدن با این بلوزها هستند.

تبدیل شیک به فانتزی

اگر یک کیف صورتی با کفش های تان ست کنید، این ست را از یک ترکیب شیک به فانتزی تبدیل می کند که برای خانم های جوان مناسب است اما یک کیف مشکی برای خانم های مسن تر برازندگی ست شما را قطعی می کند.

کمد شما کم دارد

داشتن یک کت مشکی شیک در کمد هر خانم جزء ضروریات است. خصوصا اگر بدون هیچ طرح و رنگ اضافه ای باشد تا بتواند با رنگ های متعددی هماهنگ شود و در مهمانی های مختلف همراهی تان کند. کت را بهتر است با کفش پاشنه دار بپوشید. پیشنهاد ما برای چنین کت شیک دو دکمه ای، همین کفش پاشنه دار ورنی با رنگ متضاد است.

با خیال راحت تن کنید

این ست را بدون کت در ساعات گرم تر روز بپوشید و وقتی هوا سرد شد با کت همراهش کنید. البته پوشیدن این کت شیک با مدل خاص خود کاملا شما را رسمی می کند. رنگ صورتی این مدل با مجموعه رنگ های ست ما هماهنگی دارد. با خیال راحت به تن کنید!

بارگرم کردن ست روی دوش گوشواره است

نقطه عطف این ست، گوشواره صورتی با نگین های درخشان است؛ یک جوری که انگار بار گرم کردن این مجموعه روی دوش این کوچولوی زیباست. با نگاهی سریع به بقیه عناصر ست متوجه می شوید که رنگ ها خنثی و روشن هستند.

دستبندی به رنگ بژ

یک النگوی نگین دار می تواند رنگ های موجود در لباس های تان را انعکاس دهد و به شیک تر شدن این ست کمک بزرگی کند. انتخاب دیگر این است که سراغ زیورآلات صورتی و بژ بروید. این مدل دستبند با ترکیب زیبای بژ و طلایی انتخابی ایده آل به نظر می رسد.

ظاهری آراسته

انتخاب کیف به مجلسی که قصد شرکت در آن را دارید، بستگی دارد. اگر به یک دورهمی یا مهمانی غیررسمی دعوت شده اید، کیف های دستی بزرگ گزینه خوبی است اما در موقعیت های رسمی تر بهتر است از کیف های کوچک و جمع وجور استفاده کنید. کیف قهوه ای به همراه حاشیه های صورتی با سادگی خودش ظاهرتان را آراسته نشان خواهد داد.

به روز باشید

این مدل کفش را باید به عنوان کفش ۲۰۱۵ معرفی کرد. کفشی نوک تیز با ساق بلند که در مدل های اغلب طراحان دیده می شود. راه رفتن با این کفش های پاشنه بلند که با بندی بر مچ پا بسته می شود، راحت است؛ به همین دلیل برای همه خانم ها قابل استفاده هستند.

راحت تر از این نمیشه!

این پیراهن را که بدون شک شما هم در مورد اسپرت بودن و در عین حال طراحی کلاسیک آن با ما هم عقیده اید به دلیل ترکیب رنگ کرم و قهوه ای اش به شما پیشنهاد می کنیم. جنس این پیراهن از نخ است و با کمر صورتی رنگش زیبایی اش دوچندان می شود و آن را از سادگی درمی آورد.

لینک منبع : لینک به مطلب