در این مقاله به نحوه کنترل ترافیک و تردد عبور پیاده و رفت و آمدها در شهر لندن و الزام بقای یک سایت تاریخی توجه و تاکید شده است.

ترجمه پلان مدیریت شهری در یک سایت تاریخی جهانی ثبت یونسکو

قصر وست مینیستر شامل کلیسای سن مارگرت از مدیریت سایت تاریخی جهانی

آقای دیوید لامی وزیر فرهنگ که میگه من خوشحالم که نقشه مدیریت را ارائه بدم برای کلیسای سن مارگرت، قصر وست میستر، تکیه وست مینیستر.

بیش از هزاران سال وست مینیستر یک معماری مخصوص به خودش، یک تاریخ و یک سمبل جایی که وقایع پادشاهی و دولت و ایالات و قانون با هم درآمیخته اند.

این ساختمان منحصر به فرد به حالت یک گروه، که قسمتی از سایت جهانی ست به شاهکاری از معماری سمبلیک قرون وسطی ارائه می دهد.

قصر وست منیستر و تکیه وست مینیستر

این دو مؤسسه که در کنار همند و تاریخ مشترکی دارند که به گذشته بیش از هزار سال بر می گردد که از مکان سلطنتی تکیه در جزیره تورنی به وسیله اداوارد دکانفر شروع شده.

این مکان مرکز سیاسی و معنوی انگلیس و ملت آن است که آن ها را در جهان متمایز و برجسته می کند. به دلیل تاثیر گذاری عالی در تشکیل دموکراسی و مسیحیت در اکثر نقاط جهان.

مجلس که انگلستان را حکمرانی می کندو از سلطنت خانه لرد و عوام تشکیل شده که قانون گذاری می کند، کار های دولت را زیر نظر دارد، هزینه و مالیات را کنترل می کند، کار های دولت را زیر سؤال می بره و حقوق فردی را تعیین می کند و جایی است که نمایندگان مجلس در آن جا به بحث و تبادل نظر می پردازند و دادگاه تجدید نظر این سرزمین که بالا ترین مقام حقوقی انگلیس است.

تکیه ابی وست مینیستر

یکی از برنامه هایش در مورد نیایشگاه سلطنتی است. یک نیایشی که دنیا را در بر می گیرد. مرکزیت برای سرویس های روزانه بحث های مذهبی و همچنین این تکیه کار های عالی در مورد مذهب را حل و فصل می کند و به طور مرتب نیایش برقراره و همین طور برای کسانی که می خواهند از آن جا دیدن کنند و تشریفات مهم برای جشن ها، ازدواج و مرگ در این مکان از طرف ملتشان انجام میشه که از طریق رسانه عمومی پخش میشه برای دنیا که به وسیله مقامات عالی رتبه ایالتی و ولایتی برقرار میشه.

این دو مؤسسه و ساختمان ها موزه نیستند. بلکه اکثر توریست ها که روزانه به آنجا می آیند که سمبل انگلیس را ببینند. کلیه ویزیتور ها به آن ها خوشامد میگن که به اینجا میان که هدف و ماموریت این تکیه و مجلس است.

هدف این قصر و این کلیسا حفظ و نگهداری سوابق تاریخی، کیفیت فرهنگی آن ها را و نسل به نسل انتقال بده به روحانیون، هنرمندان و صنعتگران و شهروندان و روزانه با این کار به جلو بروند.

وست منیستر که یک اثر هنری منحصر به فرد که نبوغ ابتکاری و خلقت انسانی است صحبت میشه که بر میگرده به زمان ساکسون ها. مصالح ساختمانی اندازه کیفیت و کمیت ساختمان ها به روز اول بر میگرده و همین طور استفاده این ساختمان ها و معماری که در آن به کار رفته به روز خواهد بود. از افراد مشهوری که روزگاران اولیه این ساختمان که اهمیت تاریخی بسزایی دارند ادوارد دکانفسور و پادشاه هنری سوم می باشد.

ساختمان های هر دو کاخ و تکیه معماران و صنعتگران نخبه زمان خود را به خدمت گرفته است.

آقای هنری لویی و هیوک هرلان که بنا های وست منیتر هستند. و همچنین از باب چارلز بری و دبلیو پوگن و رن و هاوش فور که کارهاشون در وست مینستر موجود است که اکثر کار ها مبلمان و دکوراسیون و تجهیزات که به هم خوانایی دارند و کار های هنری و شاخصی که در نوع خود منحصر به فردند که به آن ها یک اهمیت بین المللی می دهند.

تکیه وست مینستر یک اثر بی نظیر گوتیک انگلیسی ست که اکثر معماران و سازندگان ساختمان های قرون وسطی اروپایی مخصوصاً فرانسوی از این بنا تاثیر می گیرند. و در دنیا معروف است به تزیینات ستون های سقفی مشهور است که اثری بی نظیر از معماری قرون وسطی در قرن نوزدهم در دنیا می باشد.

قصر وست منیستریک اثر مشهور از معماری ویکتورین شناخته شده که اثریست از مدل گوتیک ویکتورین که معماری آن در جهان اثرگذار بود. قبل از اینکه تزیینات هنری در جهان شروع بشه و فرم بگیره.

طبیعت بی نظیر بودن کیفیت وست منیستر، قصر وست منیستر و تکیه وست منیستر به تاریخ پادشاهانی که خواستند قدرت خودشونو نشون بدن بستگی داره و اختیارات و تقدمشان را به پیامبران و وسنت ها نشون بدن. کاخ وست منیستر یک ساختمان عمومی و یک پارلمان که نمایندگان مردم در آن جمع می شدند در زمان پادشاهی و نیز این قسمت عمومی برای به دادگاه کشیدن مجرمین طراحی شده که از ابتدا به صورت واقعی خود باقی مانده است.

(حقوق قانونی انگلیس اولین بار اینجا شکل گرفته)

مدل گونیکی قیمت مجلس این ساختمان که ایده های قرون وسطی را زنده می کند که در سال های اولیه این مجلس سیستم و مبارزات و نمایندگان برای پادشاهان با قدرت فوق العاده که خود حکومت و مذهب رابطشون در اینجا پیداست تاریخ مجلس و کلیسا نشان دهنده آن است. اجسام باستان شناسی در زیر این ساختمان است منحصر به فرد می باشد و نشان دهنده ملی اقتصاد، محیط زیست و روز های اولیه ای که در ساختمان اولیه این قصر اومدن. همچنین منحصر به فرد است اسناد اولیه قرون وسطی و توسعه و پیشرفت این مجلس و پارلمان در انگلیس.

مجلس وست منیستر جایی منحصر به فرد برای دموکراسی قواعدی برای عموم و کلیسای انگلیس که همگی این یک اثر جهانی دارد. تکیه وست منیسترمنزل سنت ها و قدسیان انگلیسی است.

ادوارد دکامفسور که در کلیسای مسیحیت خیلی نزدیکی و رابطه دارد و پادشاهی انگلیس برای هزاران سال که در مراسم مذهبی اونام هست.

مرکز تولد دموکراسی مجلس و یا مشروطه سلطنتی برای قرن ها یک اثر تاریخی انگلیسی بود. عوام پادشاهان و کشیش ها همه اعتقاد دینی شونو در راه این مجلس خرج کردند تا به آن سربلندی برسن. که در رابطه هست این مجلس برای قوانین برای همه و همچنین ایده محکمه ها برای هیئت منصفه (جوری) که این سیستمهای قضایی در دنیا و در وست منیستر منتخب شده است از سمبل دموکراسی تا امروز. همچنین کاخ وست منیستر خانه مجلس وست منیستر است که ثابت کننده این است که مسیحیت کلیه ملت و سلطنت است.

جزییات پروژه

نقشه مدیریت سایت تاریخی جهانی کاخ وست منیستر و تکیه آن که شامل کلسیای سن مارگرت است به وسیله گروه استرین و شرکت ادکینز که به وسیله برای استو و شرکت گردشگری پی ال بی جمع آوری شده.

عشق نگهداری و تاریخی نشان دهنده صنعت و صنایع دستی

عشق و نگهداری تمدن های گذشته شان که جمع آوری شده که میتونه با ما صحبت کنه امروز

۱۹۸۷ ارزش جهانی آن فرم گرفته که قصر و تکیه و کاخ وست منیستر یکی از چهاردهمین سایت های جهانی ست که در انگلیس ثبت شده.

اعضای کمیته سایت جهانی می خوان که مدارک و شواهد ی ارائه بشه که یک سیستم مدیریت مناسبی برای اینجا در نظر بگیره.

مدیریت این مکان به ما ارزش ها و معیار های برجسته را در قالب یک یک مکان تاریخی قرار گرفته ما باید این مرکز را کلی نگاه کنیم بعد می تونیم نزدیک بشیم و کار های مدیریتی رو برای علاقه مندی به این مکان انجام بدیم.

هر قسمت از پیشرفت برنامه مدیریتی پایه ای برای کار های قبلیست که به کار های مدیریتی این مرکز کمک می کند که به مدیریت طولانی این جا کمک می کنه (این مرکز).

نقشه یک مرکز زنده است که مرتب باید بازبینی بشه که در نظر گرفته بشه که همچنین وقتی حالت هاش عوض میشه که نشان دهنده تعویض گاه به گاه سایت تاریخی ست.

در سال ۲۰۰۴ مرکز مدیریت آن تشکیل شد که شامل فهم سایت جهانی این مکان با سوابق تاریخیشو شامل میشه. نشان میده کلیه آینده و کاراکتر ها و المنت ها و ارزش های فرهنگی جهانی آن را برای این مکان نشان میده. اجازه می دهد که نگاه کنیم فرصت هایی که در رابطه با سختی ها و مدیریت ها و بالا بردن این مکان می دهد.

قوانین اصولی را تعیین کنیم که این مرکز حفظ و نگهداری بشه برای نسل های آینده و قسمت های آن برای هدف های تعیین شده عمل کنه.

توسط انجمن شهر وست منیستر و مدیریت مجاز لندن که خظ و نشون مدیریت روز به روز برای استراتژی (رویه) طولانی مدت که فرم کاری که همه بتونن با هم تقسیم بکنند. فرم و ورکی که تمام شهرداری و مسئولین بتونن اونجا رو حفظ کنن و براش یک بالانس ایجاد کنند و یک فرصتی برای بالا بردن ارزش های منطقه باشد.

آرزو این است که مدیریت وست منیستر بتونه کمک کنه طرح و برنامه ریزی رو برای این مرکز که بتونه آموزنده و تفریحی باشه برای بازدید کننده ها و ویزیتور ها و کارگر ها و کارمندان آن جا و هدف اصلی پارلمان و تکیه وست منیستر باشد.

این طرح با تشریح این مکان جمع آوری تاریخ و توسعه این مرکز و ساختمان و کاراکتر دادن به این مرکز که به امروز رسیده.

مسائل پیش آمده و ریسک ها

هم اکنون و در آینده ممکنه خیلی اثر بذاره در تصمیمات این مدیریت که چکیده ای از این مسائل که در مورد حفظ خیلی مهمه.

و همچنین در سطح جهانی خیلی برجسته باشه. برای مثال توریست، ترافیک و مسائل عمومی روزانه یک دیدگاه، آرزوها و دیدگاه هایی که این مرکز چگونه باشه که این ها باید اهداف این مدیریت باشه و بتونه این اهدافو به کار ببره که شامل میشه تمام تصمیمات گرفته شده برای سال هایی که میاید.

جدول Time Line

جشن های سیاسی و بین المللی

قصر وست منیستر

از قرن هفتم وقایع اتفاق افتاده

این مرکز تاریخی یک مرکزه اما به وسیله یک جاده به دو قسمت تقسیم شده. قصر وست منیستر و تکیه اش.

قصر وست منیستر که خونه مجلس هم تو اونه که تو قرن نوزدهم بریس کاخ جدید وست منیستر هال و حیاط کاخ نصف حیاط قدیمیش شده و باغچه را سیاه در قسمت جنوبی افتاده این قسمت در مجاورت رودخانه تامز قرار داره که در قسمت شرق افتاده و خیابان بریچ در شمال و باغچه برج ویکتوریا در جنوب.

مجموعه غربی به میدان مجلس مشرف است. تکیه وست منیستر که کلیسای ابی هم اونجاست که تو اون چیتر هاوس و چپل مرکز نیایش اونجاست و ساختمان های قرون وسطی و ساختمان ها که بعداً ساخته شده و باغچه هایش.

این مرکز شامل مدیریت ساختمان ها یک قسمتی از دفاتر اداری تکیه بعضی در حال کارند بعضی مدرسه وست منیستر است و کلیسای سنت مارگرت در آنجا قرار دارد.

برج جواهر یک اثری از کاخ قرون وسطی در آنجا هست در همین محدوده است که این قسمت اطرافش میدان مجلس از طرف شمال خیابان اسمیت بزرگ از غرب میدان قدیمی کاخ از طرف شرق و کالج کوچک از طرف جنوب محدودش می کنه.

این باید در نظر گرفته بشه که این محدوده های فعلی بعضی از ساختمان هایش مربوط به وست منیستر باشه اخیراً مجلس ساختمان های جدیدی را در طرف خیابان پل از شمال اشغال کرده.

همچنین شامل می شود ساختمان دفاتر مجلس به نام پورت کولیت هاوس و ساختمان نورمن شاد و محوطه خیابان پارلمان که این ساختمان خارج از این محوطه افتاده است.

۴ ۱ ۱ : نگهداری و حفظ سایت جهانی توسط قانون گذاران ملی و قانون نگاران محلی است که شامل زمان نوشتن های آن ها می شود. ملی شامل آن است که در قانون ۱۹۷۹ ساختمان های قدیمی و اکتشافات باستان شناسی آن جا. که این قانون دوباره به وسیله میراث ملی در ۱۹۸۳ عوض شده. تصمیم گیری است که ساختمان ها و حفاظت اون ها در ۱۹۹۰. تصمیم گیری و راهنمایی اساس نامه ها شماره ۱۵ به نام تصمیم گیری و محیط تاریخی. اداره محیط زیستی ۱۹۹۴.

طراحی طرح ریزی و قوانینی که مربوط به باستان شناسی که مربوط به قسمت محیط زیستی در ۱۹۹۰ میشه که ابتدا ملی بودند بعد ملی شدند.

۴ ۱ ۱ ۱ محیط هایی که زیر نظر شهرداری لندن در قسمت فرهنگی است. استراتژی فرهنگی آن ها در اوایل آوریل ۲۰۰۴ چاپ شده که راجع به فرهنگ و توریست که شامل مدیریت تاریخی و سایت جهانیست که مطرح می کند spg که شامل استراتژیک ویو منحمت فریم و ورک.

چارچوب اساسی که شامل استراتژی لندن دیدگاه مدیریتی چارچوبیش

سایت جهانی مربوط می شود به مدیریت وسیع تری و بین المللی و استراتژی ملی و راهنمای محلی که شامل می شود اتحادیه اروپا و دولت توسط دفتر معاون نخست وزیر و دفاتر دولتی برای لندن.

۴۶ ۱۱ اعضای انجمن وست مینیستر نقشه های توسعه که یک تصمیم کلی است در یک چارچوبی که جایگزین تصمیماتی هست که در سال ۱۹۹۷ گرفتند که شامل میشه یک سری از تصمیم گیری های معین در رابطه به توریسم فرهنگ توسعه فرهنگی در وست مینیستر.

۴۷ ۱۱ شامل سیاست ها تصمیمات برای توسعه در این محدوده هست که ممکنه مشخص تحت نفوذ بگیره. این نقشه هم اکنون در حال بازنگریست.

۴۸ ۱۱ سیاست ها یا قوانین تصمیم گیری توریست دولتی که میشه گفت برای توریست های آینده ست که در ۲۰۰۲ نشریه اش چاپ شد و سیاست های توریست مرکز لندن و نقشه هایی که شهردار برای توریست در لندن می کشه. دفتر شهردار به چاپ رسانده یک یادداشت های مشورتی برای استراتژی فرهنگی برای لندن در سال ۲۰۰۳.

تارخ و توسعه این مرکز

۱ ۲ ۱ در این قسمت مرحله به مرحله ساختمان هایی که در وست مینیستر ابی و کاخ وست مینیستر صحبت می کنه که رودخانه تایمز شن و ماسه ای و باتلاقی بوده و پر از گیاه

تحقیقات نشون میده بشر در اطراف وست مینیستر زندگی می کرده. ۷۰۰۰ سال پیش دوران برنز و دوران آهن.

آثاری از کوزه گری روحی در اطراف وست مینیستر از زمان تصرف رومیان بر انگلیس پیدا شده.

به نظر می رسه افرادی که در اونجا اقامت داشتند به دوران ساکسون ها مرسن.

از دوران قدیم مذهب های اطراف اینجا ناشناخته است. به نظر می رسه در زمان ادوارد دکاهنتور در قرن هفتم میلادی اولین قدم برای ساخت وست مینیستر برداشته شد.

سند هایی است که پادشاهی اوف آف ایادر در ۷۷۸ وقف سنت پیتر کرده است. همچنین مدارکی هست پادشاه ادوارد ۱۹۵۷ تحت نظر داشت اینجا رو.

قصر وست مینیستر در سال ۱۰۴۲ تا ۱۰۶۵ قدم برداشته شده. ابی بازسازی شده و کلیسا هم در اون دوران زده. پادشاه ادوارد منزل خودشو نزدیک تکیه بنا کرده و بدین وسیله حکومت و کلیسا با هم در تعامل بودند. ولی از قرن ۱۱ تا ۱۶ قصر وست مینیستر محل اقامت پادشاهان انگلیس بوده.

۱ ۴ ۲ ۱ بازسازی هنری سوم شروع کرد به بازسازی ابی وست مینیستر ۱۲۴۵

به طور مثال هنرمندان و صنعتگران فرانسوی به خدمت گمارده شدند. مخصوصاً کف پوش های کوزماتی در اینجا به کار گرفته شده است.

در قرن ۱۳ طراحی که شده به نظر می رسه فعالیت هایی که شده شباهت به قصر های انگلیس داره به وسیله دیوار های بلند سنگی و دروازه هاش که در قرن ۱۴ اینجور بوده.

حالا در قرن ۱۴ وست مینیستر به قصر بزرگ لقب داده شده و به وسیله کینگ ادوارد ۳ شروع به آبادانی آن شده و در آنجا برج ساعت گذاشتند که در سالن بزرگ گذاشتند که نگین ساختمان که نوه آقای ادوراد سوم ریچارد دوم در زمان او، این مؤسسات در قلب جامعه مجزا شده مذهب و حکومتی انگلیس طراحی های داخلی اونجا در اون زمان شروع شد که شامل می شه از دیوار های داخلی بزرگ، پرده ها و غیره.

سالن بزرگ شامل دیوار های بلند ست که یک سقف بر آن قرار گرفته که بی نهایت خیره کننده است و لوازم نظامی پادشاه در اونجا قرار داده شده و با دکور غنی در این ساختمان که تحت نظر پادشاه بوده انجام شده. ۴۱۰ ۱۲ منزل مسکونی پادشاه ۵/۱۳ هکتار از تایمز شروع می شه در قرن ۱۴ شروع شده تا نزدیکی حیاط قصر جدید که همون حیاط سبز اسمشه ادامه داده شده که تا محوطه حیاط است استیفنر هم می رسه وست مینیستر مرکز قانون و حکومت بوده و در اواخر قرن ۱۵ عالی ترین مقام قانونی اونجا بود. در اونجا دادگاه های چند سلری کامن و جایگاه پادشاه اونجا بوده که تحت نظر اون می شه.

۴۱۲ ۱۲ محاکمه های دولتی در وست مینیستر هال بوده. انتخابات دراماتیک اونجا اتفاق افتاده. تاریخ انگلیس پادشاه ادوراد ۲ و ریچارد ۲ در در این هال خلع سلطنت شدند. ۳۰۵ محاکمه شدند اونجا و از این مسائل.

در قرن ۱۵ منطقه وست مینیستر کاسبی و تجارت در این منطقه زیاد شده و با وجود این جمعیت بیماری و جرم زیاد شد.

۴۱۴ ۱۲ در سال ۱۵۱۲ مرکز اقامت پادشاه آتش گرفته. در سال ۱۵۲۹ هنری ۸ اونجا رو ترک کرد به عنوان منطقه مسکونی شاهی و به قصری رفت که به نام قصر وایت هال شناخته شده. اون قسمت که آتش گرفته شده از بین بردند و بعد از ۵۰۰ سال تاریخ اونجا تموم شد.

تا قرن ۱۹ طول کشید تا اونجا دوباره منطقه پادشاهی بشه و وست مینیستر مرکز دفاتر مدیریتی و قانون بشه.

۱۶ اکتبر ۱۸۳۴ آتش قصر قرون وسطی را نابود کرد و آقای چارلز بری و ادبلیو پگن برای طراحی قصر جدیدی برنده شدند. ۸ هکتار بود که از رود تایمز شروع میشه و تا زمین های داخلی رو در بر می گرفت که دو میلیون پوند هزینه شد. برای ساختمان جدید پارلمان ۱۸۷۰ که طراحی گوتیک داشت و طراحیش نشان دهنده این بود که محراب آن شبیه محراب کلیسای هنری هفت داشت و همچنین نشان دهنده روزگارانی در قرون وسطی انگلیس و مذهبش بود. این استایل ساختمانی در طراحی اسختمان های عمومی و مردمی و همین طور سالن بزرگ محوطه دادگاهی اون متاثر بود. در مدارس سالن های قانونی و آرشیتکت پایتخت متاثر از این ساختمان بود.

در اواسط قرن ۱۹ به نظر می رسید وست مینیستر در شهر پر جمعیت لندن باعث شد رودخانه تایمز آلوده بشه و فاضلاب منازل و مغازه ها به رودخانه بریزه و ماهی ها مردند و حیات جاندارانش به خطر افتاد و در سال ۱۸۵۸ به حداکثر خودش رسید و به طوریکه سالن های ساختمان ها را با کلورایدلیمو می شستند و بعضی سالن ها را به دلیل آلودگی ترک کرده در نتیجه آن ها شروع به ساخت سیستم فاضلاب بزرگ برای لندن کردند.

جنگ صدمات زیادی به ابی و قصر زد. در ۱۰ مه ۱۹۴۱ قسمت هایی از قصر نابود شد و تمام اجسام قیمتیش در زمان جنگ جهانی دوم برای محافظت از آن جا به موزه منتقل شد و کیسه های شن دور و بر ساختمان کیسه های شن گذاشتند ولی بمباران ها سقف کتابخانه را آتش زد و منزلرا در اطراف کلافته کوچک قسمتی از کلیسای ابی و قسمتی از خوابگاه کشیشان صدمه دید.

ولی در طراحی جدید که به وسیله بری انجام شد و طراحی آن را سرگلیبرز اسکات در ۱۹۰۵ به اتمام رساند. یک مقدار از ساختمان هایی که طراحی برجی داشتند در اطراف خیابان ابینگ دوم درست شده بود به علت پهن کردن خیابان در ۱۷۵۰ نابود شد. قسمتی در جنگ نابود شد. این باعث شد خیابان ابینگتن گاردن در ۱۹۶۰به یک طراحی جدید به وجود بیاید. در زمان پادشاهی جورج ۵ بود که آن منطقه یک حالت جدیدی در ۱۹۵۰پیدا کرد به وسیله آرشیتکت گری دورنام در دوران جدید کمتر می بینیم در حال بازیابی ساختمان باشند. در آن جا یک پارکینگ زیر زمینی درست شده طرح های ۲۵ سال قبل شروع کردند در حال اتمامه. همین طور آن جا یک چشمه باغچه را اتمام رساندند در ۱۹۷۷ تمام شد.

در خیابان بریج در آن جا پرت کلاوس هاوس ۲۰۰۱ افتتاح شده به وسیله مایکل هاپکینز طراحی شده همین طور دفاتری هست برای نخست وزیرشان که دفاترش آن جاست. هم چنین ایستگاه مترو این دستگاه مترو ۴۰ متر عمق دارد که خیلی عمیق است.

۱۱ ۱

درباره مدیریت و نظام مدیریتی

مالکیت و احساس مسئولیت در مورد این ابنیه ها توسط شراکت مقداری از مؤسسات که آن جا هستند انجام می شود که حق و حقوق تاریخی زیادی هر کدام از این مؤسسات دارند.

قصر وست مینیستر یک منطقه اقامتی سلطنتی است و لرد بزرگ چمبرین آن جا مدیریت و کنترل می کند و قسمت کامن آف دلوردز توسط داخل همان مؤسسه اداره می شه.

ساختمان مجلس به وسیله

در قسمت دیگری از آن جا تحت نظر مدرسه وست مینیستر و میراث فرهنگی انگلیس و برج ساعت جواهر. تحت نظر انگلیس هریتیجه و همین طور مدیر و قسمت هایی از کلیسای کالی گیت که در خیابان ها و جاده های باز مثل پارک و … مسئولیتش با شهرداری وست مینیستر است. حمل و نقل در لندن TLR۱۱L هست. که توسط مجوز داران لندن بزرگ هست. باغچه میدان مجلس و پارک سلطنتی ویکتوریا و برج باغچه ویکتوریا به وسیله مقامات لندن بزرگ اداره می شود.

۱۳ ۱۱ ۱ وظیفه نگهداری ساختمان های تاریخی تصمیم گیری ها و خیابان ها و حمل و نقل توسط انجمن شهر وست مینیستر مقامات لندن بزرگ است سازمان میراث فرهنگی انگلیس و ساختمان های دولتی لندن و قسمت فرهنگ و هنر و رسانه های عمومی و ورزش.

۴ ۱ ۱۱ مدیریت توریستی و ملاقات کنندگان یک دغدغه بزرگی است و اشخاصی که میان لندنو می بینند توسط انجمن شهر و صاحبان مراکز توریستی و صاحبان آن هاست.

ابر نور رودخانه تایمز مقامات تصمیم گیری و طراحان هستند که همه چیز تحت نظارت آن هاست .

۶ ۱ ۱۱ ۱ مناطقی که مجلس هست به وسیله ریاست املاک مجلس ریاست می شود که ادامه دهنده ساختمان ها اصلی هستند که خوب نگهداری شوند و جاهای دیگر مثل همینطور توسط قانون گذاران ساختمانی اداره می شود.

کار هایی که در قصر می خواهد انجام شود می تواند خارج باشد از می تواند شامل کارایی نرمالی نباشد که انجام می دهند باید موافقت قسمت نقشه کشی و مشاورینی که در انجمن شهر وست مینیستر هستند که تحت نظر قوانین DOE سرکولار ۶۴/۱۸ قرار گرفتند.

میراث فرهنگی انگلیس قبلاً مشاور بوده که در مورد تمام ساختمان ها و تعمیرات و … و هر ۴ ماه یک ملاقاتی هست بین مقامات مجلس و میراث فرهنگی انگلیس.

۱۷ ۱۱ ۱ تمام کار هایی که انجام می شود در ساختمان ها مسئولیت ریاست املاک مجلسی و کارمندانش که همچنین جوابگوی خانه لرد ها هستند و همچنین جوابگوی افسران ارتش که در خانه کامن هستند.

به کمیته محلی در هر دو خانه ، خانه کامن (معمولی) و خانه لرد ها

و تصمیم آخر تصمیمی است که بین این دو خانه باشد.

۱۸ ۱۱ ۱ املاک پارلمان در خدمت گرفته معماران که حفظ کننده آن جا را و کار ها و پیشنهاداتی که در آن جا همچنین هر سال بازبینی هست برای سلامت و حفظ و امنیت و نگهداری این ساختمان ها.

۱۳ ۱۱ ۱ وظیفه اصلی در مورد نگهداری ساختمان های تاریخی، نگهداری جاده سازی حمل و نقل و اعضای انجمن شهر وست مینیستر و اعضای انجمنش مثل یک سازمانی که کلیه مسائل امور لندن را در بر می گیرد. وست مینیستر و میراث انگلیس و دفاتر و دفاتر دولت انگلیس و مؤسسه فرهنگی رسانه های عمومی و ورزش.

این انجمن ها با کوک ایکو و لامبت لندن که طراح مجازیست برای حریم رودخانه و آسمان خراش را و مکان سایت جهانی وست مینیستر و گروهی که در محل جولان می دهند.

۶ ۱ ۱۱ ۱ بافت و ساخت املاک مجلس یا پارلمان مدیریت میشود توسط مدیر ملک مجلس که ادامه می دهد که ساختمان ها را در شرایط خوبی نگهداری کند و برنامه ریزی کار هایش ۱۰ ساله است. همچنین با کار هایی که در داخل قصر انجام می شود باید اجازه بگیرند از مشاوران انجمن شهر وست مینیستر که طبق قرار مدار هایی که گذاشته بودند که در حال حاضر این قانون حذف شده.

اینجور که ما فهمیدیم هرگز املاک مجلس در تصمیم گیری ها مخالف و بر علیه هم نبودند.

همچنین میراث انگلیسی که تشکیل شده از مشاوره و دستورات اجرایی برای ساختمان هایی که احتیاج به تعمیرات کم یا زیاد دارند.

هر سه ماه جلسه دارند که دور هم جمع می شوند اعضای پارلمان و تیم میراث فرهنگی

۱۱ ۱ ۱ سازمانی به نام پیکس و چیتر هاوس، این دو با هم درباره ساختمان های قدیمی برنامه ریزی و مدیریت می کنند روز به روز این چیتر تحت یک قرارداد مدیریتی هستند. میراث انگلیس مسئولیت دارد درباره بافت و نگهداری آن.

۱۲ ۱۱ ۱ تکیه ابی ساختمان هایش همگی در لیست ابنیه های حفاظتی قرار گرفتند که قانونش در سال ۱۹۹۰ شده مدیران برنامه ریزی هستند و این برنامه ریزی ها را می کنند یا با هم یا تحت WFC .

۱۳ ۱ ۱۱ ۱ مالکیت و قرارداد بستن اجاره این ساختمان ها توسط مدیر محوطه و نیز افراد دیگر که در خیابان کالج و گریت اسمیت هستند. این ها اصولاً تقسیم می کنند چیتر هاوس. مدرسه وست مینیستر و کلیسا به طور تاریخی کلا که چه کسی صاحب چه چیزی هست که اجاره ها و قرارداد ها که مسئولیت دارند نگهداری کنند و ساختمان ها و اشخاص نگهداری کنند. تحت نفوذ ابی آرشیتکت هست که قبلاً گفتیم. برای مثال کالج های سالن دانشگاهی که تحت مالکیت مدیر استفاده می شود به وسیله مدرسه وست مینیستر.

۱۴ ۱ ۱۱ ۱ مدرسه وست مینیستر مقدار زیادی از ساختمان ها را تصرف کرده و متل کوچک در محوطه مدیریت ونیز یارد.

یک مشارکتی هست که به زمان بنه دکتینگ بر می گردد.

در سال ۱۱۷۹ به زمان فیضیه بنه دکتینگ .

مدارس عمومی که قوانین در سال ۱۸۶۸ درست شده جدا می کنه و مالکیت کلیسا را به حکومت واگذار می کنه با چندین راه مختلف.

این ساختمان ها یا مستقلند یا تحت اجاره اند به وسیله شروطی. شورای کلیسایی یا مدرسه که در سال ۱۸۶۸ از شهرداری وست مینیستر برداشته شد و به مدارس وست مینیستر واگذار شد.

به هر حال وظیفه آن ها سنگین است و مسئولیت زیادی دارد و بعضی مواقع با آرشیتکت ابی در نگهداری ساختمانها همکاری می کنند و یک بازرس آرشیتکت سالانه را انتخاب می کنند که گزارش سالانه از نگهداری مجموعه را به مسئولین ارجاع می دهد.

خود مدرسه کار های جزیی تحت نظر یک سیستم کار های جزیی را انجام می دهد.

۱۵ ۱ ۱۱ ۱ مدارس اصولاً هدف در نظر گرفته شده را انجام می دهند اما جدیداً در قرن ۲۱ استفاده های جدیدی مثل توریست، کیفیت هوا، سر و صدا، آلودگی همگی باعث شده این مدرسه تحت نظر قرار بگیرد و به طور جدی مراقبت بشود.

Evolution

کامل شده میراث جهانی

۱ ۲ ۱ برای اینکه یک مکان سایت جهانی بشود اشخاصی باید از یونسکو بیایند و دستور العمل هایی را برای سایت بدهند و آن ها باید اینجا را انتخاب کنند.

۲ ۱ ۲ باید یک ارزش جهانی داشته باشد و مورد آنالیز و تحقیقات قرار بگیرد و از نظر ارزش جهانی باید مهم باشد.

۲ ۲ ارزش جهانی وست مینیستر و نتیجه گفت و گوی مسئولین:

اینجا را میراث جهانی انتخاب کرد وقتی پیشنهاد داده شد و مکانی برای مرکز فرهنگی بود و دلیل آن ها برای یونسکو این بود که این مکان از لحاظ تاریخ، معماری و سمبل یک اثر بی نظیر محسوب می شود.

مهم ترین مکان های مجموعه: قصر وست مینیستر، صومعه ابی و کلیسای سن مارگرت بود.

این مکان بالاترین نمونه از آثار گوتیک است و آثاری از معماران مهم چارلز بری و دبلیو پوگن است.

ساختمان هایی که باقی ماندند و نابود نشدند از زمان قرون وسطی و از لحاظ جهانی سالن وست مینیستر و برج جواهر آثار با ارزش مجموعه وست مینیستر محسوب می شوند.

وست مینیستر مکانی است که مجلس از قرن سیزدهم و سمبل جهانی مرکز دموکراتیک شناخته شده است.

صومعه وست مینیستر بالا ترین زیبایی و معماری در این صومعه قرار دارد.

وست مینیستر ابی مکانی است که تاج گذاری پادشاهان انگلیس از قرن یازدهم در این صومعه انجام می شده است. و نیز صومعه ابی جایی است که افراد متشخصی مثل شاعران و نویسندگان بزرگ را در آن جا قدردانی می کردند.

کلیسای سن مارگرت نیز کلیسایی است متعلق به خانه ی مردم است و تمام خواسته های یونسکو و وست مینیستر یکی بود واجد شرایط بود.

شرایط هایی که کار های منحصر به فرد نوابغ شهری را ارائه می دهد. این اثر به نمایش می گذارد ارزش های شهری را در دوران مختلف با ارائه ایده فرهنگی به جهان در ساختمان سازی، تکنولوژی و معماری. و یک مکان هنری است. محوطه سازی و شهر سازی آن نیز هنریست.

تکنولوژی ساختمانی، معماری، نوع ساختمان سازی دوره های مختلف م نیز محوطه سازی و شهر سازی آن مجموعه ای از هنر هاست که به جهان ارائه می شود.

همچنین این معیار ها و ارزش ها می تواند با زندگی روزانه در ارتباط باشد و یادمان های فرهنگی، اعتقادات و ایده ها.

۱ این صومعه ابی از لحاظ معماری هنری که ارائه دوران مختلف گوتیک است، بی نظیر می باشد.

۲ به غیر از تاثیرات آرشیتکت انگلیسی در دوران عصر قرون وسطی این صومعه نشان دهند کار سالزبری و پوگن می باشد و نمونه دوران گوتیک است.

صومعه و کلیسای سن مارگرت نشان دهنده محکم پادشاهی مشروطه بر دوران های خیلی طولانی از زمان قرن نهم است.

در اینجا مهم تر است پادشاهان و نیایشگاه آنان را می بینیم.

هنر در همه این مجموعه دیده می شود که با هم مطابقت دارند و یک مجموعه ارزشمند تاریخی انگلیس است.

۳ ۲ ارائه یک گزارش خیلی مهم

گزارش که به مه تفهیم می کند کیفیت مرکزی این مکان را.

۲ ۳ ۲ صعود ورسیدن به اهمیت های این مکان

این مکان جایی است که اهمیت جهانی دارد. مکانی است که در آن جا عمل شده و وجودیت دارد برای هزاران سال قبل.

از زمان پایه گذاری ۱۰۵۰ توسط دکانتر از لحاظ فیزیکی مکانی در انگلیس و بریتانیا.

صومعه وست مینیستر از زمان ویلیام ۱ شروع شده و از اینجا مشروطیت آغاز می شود. در کاخ یا قصر پادشاهی می کند و ملکه در پارلمان است.

مجلس اصولاً در قصر وست مینیستر است. زیرا پادشاهان همگی در لندن زندگی می کردند. حتی اگر بنا بر آتش سوزی پادشاه مجبور به خروج قصر باشد. هم اکنون نیز خانه پارلمان است.

مکانی که قسمتی از حکمرانی در قرن ۱۹ و ابتدای قرن بیستم.

در سال ۱۸۷۶ ملکه ویکتوریا تاج گذاری کرد و ملکه هندوستان شد که بزرگ ترین امپراطوری انگلیس بود و همچنین در آن زمان ۱/۴ تمام سرزمین های جهانی در آن زمان به وسیله وست مینیستر حکمرانی می شد.

دریافتن ارزش هنری و معماری ساختمان ها

اهمیت معنوی و سمبلیک آن

وست مینیستر یک مکان قدرت برای سیاست گذاری است و نیز بزرگ ترین موزه جهان است و وسعت عظیمی که غیر قابل محاسبه است سمبل مردم انگلیس و ممالک وابسته به آن است.

۲ ۳ ۳ ۲ کاخ وست مینیستر و صومعه ابی مشهور ترین ساختمان های انگلیس است. کاخ شناخته شده از یک ساختمان منحصر به فرد جهانی.

۳ ۳ ۳ ۲ ساعت و زنگ: برج ساعت که زنگ می زند (بینگ بینگ) و صدای آْن سمبل انگلیس است.

۴ ۳ ۳ ۲ سمبل دموکراسی مجلسی وست مینیستر مرکز قدیمی ترین مجلس حکمرانی در جهان است که به عنوان دموکراسی و سمبل شکست دیکتاتوری با ارزش است.

ارزش معنوی این منزل و تاج گذاری صومعه بدون شک یک کلیسای پادشاهیت که اکثر قریب به اتفاق تاجگذار یا در آن جا اتفاق افتاده. پادشاهان در آن جا دفن هستند و مراسم تشییع جنازه در آن جا اتفاق افتاده است.

۶ ۳ ۳ ۲ از قرن هفدهم صومع ابی مکان تجمع آثار پر ارزش است که از قرن هفدهم مراسم ها در اینجا انجام می شد. بزرگ ترین مکانی است در جهان که این مسائل در اینجا اتفاق می افتد. مراسمی مثل افتتاح مجلس و تشکیل پارلمان و تاج گذاری ملکه یا دفن آن. مارد ملکه الیزابت در ۲۰۰۲ از این نوع مراسم است. همچنین مراسم یاد بود جنگ در این صومعه انجام می شود که مقبره سرباز گمنام در جنگ جهانی دوم است که از این لحاظ ارزش زیادی دارد.

۴ ۳ ۲ قرار دادن سیاست روز زندگی

وست مینیستر مکانی است که در آن جا انگلیس اجازه دارد درباره مسائل روزش حرف بزند. زندگی سیاسی ملت در آن جا تشکیل می گیرد که در رسانه عمومی هر هفته پخش می شود. دو منزل پارلمان (خانه لرد و خانه عموم) استخوان بندی پادشاهیت و این مؤسسات که به وسیله سنت های انگلیس اداره می شود.

مادر پارلمان: وست مینیستر مارد مجالس دنیاست.

۵ ۳ ۲ اهمیت تاریخی آن برای سالهای سال بوده. از قرن ۱۱ تا به حال وست مینیستر مکانی بوده که سیاست انگلیس بوده وست مینیستر همان کاری را انجام می دهد که کاخ کرملین در روسیه و کپیتال هیل در واشنگتن انجام می دهد.

از قرن سیزدهم به این طرف پارلمان مرکز مجلس انگلیس ساخته شده و تاکنون پابرجا بوده است.

اعضای مجلس که در این مجلس سیاست های حزبی مدرن که به آن مدل وست مینیستری می گویند که باعث سمبلی در مؤسسات دموکراتیک شده است. محل جمع شده احزاب مدرن دموکراسی جهانی است.

۵ ۵ ۳ ۲ وست مینیستر جایی هست که مرکز تولید سیستم کامن لا است که یک نفر را محکوم می کنند یا اینکه در آن با هیئت جوری انجام می شود.

۶ ۵ ۳ ۲ صومعه ابی پایگاه سلطنتی و مکان تاج گذاری است. اتین مکان در سال ۱۰۵۰ توسط دکانمینر بازسازی شده است. مراسم مذهبی و پایه گذار انگلیس قرون وسطی است. مراسم تاج گذاری پادشاهان انگلیس از زمان ویلیام ۱ در این مکان انجام شده است و نیز مراسم تشییع جنازه در این مکان انجام می شود.

۷ ۵ ۳ ۲ صومعه ابی در سال ۱۵۱۶ زمان ملکه الیزابت بازسازی روباره شده است و زیر بنای آن محکم شد.

۸ ۵ ۳ ۲ یادبود مقبره سلطنتی در ابی

مکان دفن ادوارد دکانفیر در ۱۰۶۵ است و در سال ۱۱۶۱ مراسم ویژه برای دکانفیر برگزار شد و این مراسم برای یادآوریمقام قدیسی این فرد بوده است و این مکان علاوه بر زیبایی تاریخی مکان زیارتی محسوب می شود.

در زمان هنری سوم تا جورج دوم صومعه ابی مکان تدفین سلطنتی بوده است و یکی از مراسم بزرگ قبرستان پادشاهی در دنیاست.

۹ ۵ ۳ ۲ سالن وست مینیستر به وسیله ریچارد دوم، برای مراسم های تاریخی مثل دادگاه چارلز یک در سال ۱۶۴۸ به این مکان آوردند و مکانی برای مراسم تاریخی انگلیس است و همین طور مهمانی جورج چهارم در سال ۱۸۲۱ وقایع مهمی است که در سالن وست مینیستر انجام شده است و به تازگی برای برگزاری مراسم قبل از تدفین پادشاه در این سالن انجام می شود.

گاهی نیز این سالن برای ملاقات هایی که به وسیله خانه پارلمان تدارک دیده می شود، استفاده می شود.

۱۰ ۵ ۳ ۲ دستور

در سال ۱۳۹۹ تشکیل شده که دومین دستور والری است که از زمان هنری هفت تشکیل شده است.

۶ ۳ ۲ اهمیت معماری مجموعه

کلیسای معماری دکانفیر

در قرن یازدهم کلیسا، یکی از بزرگ ترین ساختمان های رومی در انگلیس بود. این ساختمان با مقبره هایی که در آن است کلیسای کانفسر را تشکیل می دهد.

کلیسای ابی:

به وسیله هنری سوم ساخته شده و یکی از آثار برجسته مجموعه و اروپا محسوب می شود که کیفیت معماری گوتیک آن بسیار شاخص و پابرجاست که از معماری شمال فرانسه و انگلیس سرچشمه گرفته است و یکی از گران ترین کلیسا های ساخته شده در اروپا در قرون وسطی است.

در زمان ابی از ۱۲۴۵ تا ۱۲۷۲ توسط هنری سوم پرداخت می شده است. در زمان هنری پنج در سال ۱۵۰۲ تا ۱۵۰۹ قسمت لیدی چپل را بازسازی کرده است.

نیایشگاه هنری پنجم به این مجموعه اضافه شده است.

۴ ۶ ۳ ۲ نیایشگاه هنری ششم به قسمت شرقی این صومعه اضافه شده است. صومعه ابی یکی از ۳۰ مرکز طراحی شده نیایشگاه ها در انگلیس در سال ۱۱۲۰ تا ۱۳۵۰ ساخته شده است.

همچنین به نظر می رسد جورج گیلبرت اسکات آن جا را بازسازی کرده است که اهمیت معماری دارد.

*اهمیت معماری در ساختمان های روزمره ای

وست مینیستر ابی از نظر سیستم های مذهبی بی نظیر است.

*اهمیت معماری قرون وسطایی مجموعه

۴ مسئله مهم در زمینه قرون وسطایی بودن مجموعه به چشم می خورد:

یکی سالن وست مینیستر

نیایشگاه سن مری

برج جواهر

سن استیفن هال

همگی از لحاظ تاریخ قرون وسطایی انگلیس به سزایی دارد.

سالن وست مینیستر یکی از بهترین آثار قرون یازدهم و ستون های سقف آن مربوط به بازسازی در دوران ریچارد دوم در سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۱ است.

سقف آن نیز سقفی بی نظیر از لحاظ فن مهندسی است و یکی از مجموعه های نجاری قرون وسطی است که هنوز پا برجاست.

۹ ۶ ۳ ۲ اهمیت معماری کاخ جدید وست مینیستر

این ساختمان عمومی شاهکاری از معماری قرن نوزدهم است که برای مطالعه در تاریخ ساختمان سازی بسیار پر ارزش است.

۱۰ ۶ ۳ ۲ این کاخ به دلیل دکوراسیون داخلی بسیار مشهور است که طراحان بزرگی آن جا را در قرن نوزدهم دکور کرده اند که تحت تاثیر ذآثار ویکتورین در کلیساست.

۷ ۳ ۲ کار های هنری، مبلمان مقبره ای سلطنتی در صومعه

وست مینیستر ابی یک قبرستان سلطنتی هنری سوم است و همین طور زیارتگاه پادشاهان مقدس انگلیس است که در پیرامون آن یادگاری ها از منزل پادشاه قرار دارد.

اکثر قبرستان دکانفسر وقتی ْن را به فرم جدیدی در آورده اند برداشته شده است. ولی بقیه قبر ها به همان حالت مانده است که اثرات هنری مخصوص به خودش را دارد و یک اثر منحصر به فرد دارد که برخی از قبور با مجسمه برنز از پادشاهان آن است. مثل ادوراد سوم و ریچارد دوم.

۲ ۷ ۳ ۲ مقبره هایی که پادشاهی نیستند و در ابی هستند

از قرن سیزدهم تا قرن بیست و یکم این مکان خیلی مهم که مجسمه های بی نظیری در آن است برای هشت قرن این آثار در آن شکل گرفته آثار وست مینیستر ابی است.

۳ ۷ ۳ ۲ مجسمه هایی از قرون وسطی در اینجاست.

۶ ۷ ۳ ۲ نقاشی های قرون وسطی در ابی

نقاشی هایی که در وست مینیستر باقی مانده مربوط به هنر قرون وسطی است. برای بیش از سیزده قرن این قاب های رنگ باقی مانده اند و یک نقاشی بزرگ از ریچارد دوم در این جاست که مربوط به سال ۱۳۹۶ است.

۷ ۷ ۳ ۲ مبلمان و دکور ابی

مقداری از مبلمان قرون مسطی آن پابرجاست که بالاترین آن ها صندلی تاج گذاری از چوب است که از هر تاجگذاری در زمان ادوارد دوم در سال ۱۳۰۸ استفاده شده است.

مجسمه های قرون وسطی در سالن وست مینیستر سنگ ها و مجسمه های با ارزش از قرون وسطی در آن قرار دارد که در کاخ جدید وست مینیستر هستند حاصل کار هایی است که سالن سن استیون قرار دارد.

۱۰ ۷ ۳ ۲ مبلمان جدید در کاخ وست مینیستر

اوایل قرن نوزدهم این مبلمان جدید طراحی شده است که بسیار بی نظیر استو همچنین کتابخانه ای بزرگ در این مجموعه قرار دارد که بسیاری از اسناد و مدارک با ارزش و تاریخی قرون وسطی در آن قرار دارد.

*کار های هنری برگزیده شده مجلسی

۱۲ ۷ ۳ ۲ قلب این نقاشی های برگزیده شده انگلیسی که نمایانگر سیاست انگلیس تا قرن بیستم است و آثار هنری هنرمندان برگزیده است.

۱۳ ۷ ۳ ۲ اتاق بایگانی پارلمان

این اتاق بایگانی که چیز های مختلفی در آن حفظ شده است محل نگهداری اسناد و قوانین پارامانی از قرن ۱۴ تاکنون است و لیستی از یادداشت های تاریخی است که ارزش جهانی دارد.

۱ ۸ ۳ ۲ تارخ مهم بین الملل که این مؤسسات دارند سایت جهانی یک مکانی است که اطلاعات بی نظیری به مدارس و دانش آموزان دارد.

۱ ۹ ۳ ۲ مسائل هنری و تمام مسائلی که آنجاست، سنتی، مذهبی و سیاسی قسمتی از فرهنگ امروزی مردم است. این سایت می تواند از این جنبه ها به تورست ها اطلاعات بدهد و آن ها را مطلع کند.

این سایت یک مکان کلیدی برای جذب تورسیت در انگلیس است. هم از لحاظ تاریخی و زیبایی هم به عنوان ساختمان ملی انگلیس و پارلمان آن.

۴ ۲ تست و آزمایش

۱ ۴ ۲ جمع شدن و تست مسائل یاد شده برای درستی آن ها و قدو برداشتن برای حفظ و مدیریت قانونی این میراث با ارزش.

تا یک محوطه سازی فرهنگی برای محافظت این میراث صورت گیرد.

مخصوصاً در قسمت های قرون وسطایی ابی و سالن وست مینیستر مرتباً باید مورد مراقبت و حفاظت قرار بگیرد. همچنین آثار باستانی که در آن قرار دارد.

۳ ۴ ۲ خیلی از قسمت های تاریخی مثل این سایت برای رفع احتیاجات روزانه بازسازی قرار گرفته است که باید این تغییرات با ظرافت خرچه تمام تر انجام شود که باعث نشود از لیست آثار جهانی حذف شود.

این سایت یک مکان زنده است که در طول تاریخ نیز زنده بوده است و اکنون نیز برای کار های روزانه و مراسم ها همچنان فعال است.

تعویض ارزش های برجسته امروزی: Section۵

کاخ و ابی و ساختمان ها در سایت مورد نظر درجه های یک و دو دارند. کلیه WHC در وست مینیستر که در جزیره تورنی است اکتشافات آن در درجه اول قرار دارد. (مسائل باستان شناسی آن)

چپتر هاوس و برج جواهر، پیکس چمبر، برنامه ریزی شدند برای آثار قدیمی

۳ ۶ ۲ سیاست محافظت از WHC

کاخ وست مینیستر، قسمت شرقی نیایشگاه هنری هفتم و کلیسای سن مارگرت انتهای صومعه ابی در قسمت درجه دوم این مجموعه قرار دارد.

از تپه فریم رز تا کاخ مینستون درجه چهارم قرار دارد.

پارلمانت هیل تا کاخ وست مینیستر درجه چهارم.

تمام سایت وست مینیستر و نیز ساختمان های پیرامون آن در منطقه حفاظت شده قرار دارد و نیز قسمت های شمالی وایت هال تا میدان اسمز.

از شرق تمام قسمتهای جلوی رودخانه در WHS قرار دارد و پل لمبت و رودخانه تایمز به منطقه حفاظت شده لامبتس مربوط می شود.

حداقل تمام جلوی رودخانه مربوط به WHC است و بعد از آن منطقه حفاظتی لامبت و عرصه اثر است.

میدان مجلس و برج ویکتوریا و باغچه آن ارزش تاریخی دارند و جزء WHC محسوب می شوند. تمام اساسنامه های منطقه وست مینیستر تمز تا جاهایی که سیل گیر های تمز قرار دارد جزء WHC محسوب می شوند.

قسمت شرق به یک جالده عمومی وابسته است که از کنار برج و باغچه ویکتوریا می گذرد و از جنوب پیاده روی رودخانه تایمز و در شمال نیز متعلق به WHS می باشد.

مسائل مدیریتی WHC

۱ ۳ فشار هایی که برای ارزش های جهانی این منطقه دارد. مقدار زیادی از مسائل مدیریتی که چگونه این سایت مورد حفاظت و مراقبت قرار بگیرد.

نگهداری و ارزش معماری آن همگی بستگی به این دارد که ما کاری کنیم که برای بازدید کننده ها که در یک محیط پر سر و صدا و ارافیکی و محیطی که پیاده رو ها پر از عابر باشد یا در محیطی پر رفت و آمد، ما نمی توانیم ارزش های معماری آن را به توریسم نشان دهیم. باید این مسائل حل شود تا حضور توریست پر ارزش شود.

وقتی توریست ها می آیند باید ارزش WHS را ببیند که ترافیک و شلوغی ارزش سایت را از بین می برد.

از لحاظ سیاسی هم مهم است که توریست ها نباید به قسمتهایی بروند که مربوط به مسائل حقوقی است چون ممکن است آن جا را خراب کنند. مسائلی که امروزه یا در آینده باید تحت نظر باشد باید به ارزش معماری آن تاکید بیشتری شود و نگهداری و حفظ کنند آن ها را و ارزش های تاریخی که بتواند مورد استفاده قرار بگیرد و نیز ارزش توریستی و همین طور یادگیری داشته باشد.

۲ ۲ ۱ ۳ فشار گذاشتن بر روی ارزش معماری، نگهداری بافت تاریخی

WHC منطقه بزرگی است که احتیاج به حفاظت دارد. و گاهی اگر برنامه ساخت و ساز جدیدی پیش بیاید بتوانند با توجه به معماری سایت بسازند و با آن همخوانی داشته باشد که ارزش های جهانی سایت را تحت خطر قرار ندهد.

همچنین برداشتن ساختمانی که بی ارزش است که رو به نابودی است و از ارزش معماری منطقه می کاهد. مثل دکه موقت بلیط فروشی و گل فروشی که طراحی این ها نیز باید با دقت زیاد انجام شود که همخوانی داشته باشد.

ترافیک زیاد یکی از مسائلی است که باعث کم شدن توجه به سایت شده است و اواین مساله حل شدن ترافیک در منطقه است.

ترافیک و سر و صداهای خیابان ابینگتون و سن مارگرت بین صومعه ابی کاخ و میدان مجلس در خیابان ویکتوریا قسمت الیزابت دوم، مسئله ساز شده است. که اگر بخواهیم آن را حل کنیم منظر شهری آن عوض می شود که قرار است World sqoar بسازند که تمام طرح ها شامل آن بشود.

WHS فشار گذاشتن بر نقاط قوت

۱ ۴ ۱ ۳ WHS جایی است که مرتب در حال تغییر است. نمایندگان مجلس به آن جا می آیند. جشن ها برگزار می شود. این مسائل پایه گذار نوعی روال کاری است که به کاراکتر روزانه بناها هویت می دهد. این مراسم ها سمبل بزرگی وست مینیستر را نشان می دهد.

۲ ۴ ۱ ۳ بحث هایی ایجاد شده ممکن است به جدایی ساختمان های مجلس بینجامد.

۴ ۴ ۱ ۳ ممکن است تصمیماتی راجع به مدیریت این مکان ها و تهدید ها و فرصت های آن گرفته شود.

۵ ۱ ۳ فشار بر ارزش های توریستی

توریست ها و بینندگان یکی از مسائل کلیدی WHS است زیرا سالانه بیش از ۱۴۰۰۰۰۰ نفر از این مکان دیدن می کنند و باعث پول آوری برای این سایت و پیشرفت این سایت می شود.

۶ ۵ ۱ ۳ همچنین جمعی از دانشجویان که در WHS هستند که ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ نفر هستند که فقط دو میلیون دانشجو سالانه از اینجا دیدن می کنند که باید این مسائل مدیریت بشود.

۷ ۵ ۱ ۳ تعداد زیادی از این توریست ها به جاهای کلیدی می روند و اصولاً در پیاده رو پارلمان یا کاخ می روند و ترافیک شدیدی از افراد پیاده است.

توریست ها وقتی می خواهند عبور کنند با خطر مواجهند.

۸ ۵ ۱ ۳ قسمتی از WHS خیلی شلوغ و پر جمعیت شود در یک روز یا در یک فصل این شلوغی بیش از حد می شود. ممکن است برای همه این جمعیت مکان استراحت و نوشیدنی نباشد که برای این کار رستوران های متحرک انجام می دهند. ولی این کار حیثیت این منطقه را با تولید زباله ها زیر سؤال می برد.

۹ ۵ ۱ ۳ زیاد شدن مرحله ای توریست در لندن برای بیست سال آینده بیشتر خواهد شد که ما باید مدیریت بهتری در نظر بگیریم.

۱۰ ۵ ۱ ۳ همین طور برای کوتاه مدت می شود ورود و خروج توریت را محدود کرد. مثلاً هنگام شیوع بیماری واگیر یا تظاهرات در جلوی مجلس درآمد تکیه را کم می کند.

۱۱ ۵ ۱ ۳ اصولاً مکان های تاریخی در مورد معلولین و نوزادان مشکل دارد. در اطراف WHS پله ها و جدول ها را طوری ساخته اند که این افراد نیز بتوانند استفاده کنند. رفتن بالای پله ها و درهای باریک و این مسائل.

فشار در مورد ارزش های کارآموزی

۱ ۶ ۱ ۳ برای بازدید کننده ها زبان های مختلفی هست، مسائل تاریخی هر ساختمان، مصارف آن جا توضیح داده شود که این کار بر عهده شرکت هایی است که برای توریست ها توضیح می دهند.

۷ ۱ ۳ ترافیک

ترافیک در WHS زیاد است. مخصوصاً در اطراف میدان مجلس و خیابان سن مارگرت که کیفیت و ارزش های سایت را پائین می آورد.

زمان های شلوغ اتومبیل هایی با سرعت رد می شوند که برای توریست ها خطرناک است که باعث آلودگی صوتی و هوا می شود.

۸ ۱ ۳ امنیت

سمبل سیاست بین المللی

کارگران و محا فظت کننده ها باید مورد مراقبت قرار بگیرند. گارد امنیتی باید در آنجا باشد و همین طور قطعات سنگی بزرگ در آنجا قرار دادند که از برخورد ماشین های بمب گذار جلوگیری کند که تمام این ها WHS را زشت و نازیبا می کند.

۲ ۸ ۱ ۳ دو منزل مجلس به مامور امنیتی دائم و موقتی احتیاج دارند نصب دوربین های امنیتی

۳ ۸ ۱ ۳ تعداد زیادی از تورست ها ممکن است انسان های بی فرهنگ باشند یا روی دیوار یادگاری بنویسند یا دزد باشند که برای WHS خطرناک است.

یک دیدگاه برای WHS

۱ ۱ ۴ مسئولیت مدیریت وست مینیستر همیشه نباید تهدیدی باشد بلکه باید به دنبال فرصت ها و ارزش های WHS و بالا بردن کیفیت ها باشد. این بزرگ ترین هدف نقشه های مدیریتی خواهد بود.

*قسمت پنج

هدف هایی برای پلان مدیریت

۱ ۱ ۵ هدفی که مورد نظر است در مورد تشکیلات WHS، گروه String در مورد درک و فهمیدن زندگی و ارزش گذاری این سایت که هم محل یادگیری و اقامت و معماریست نظرهایش را مطرح می کند.

۲ ۱ ۱ ۵ هدفی که با اهداف مدیریتی شروع می شوند.

بعضی هدف ها برای مثال ایجاد امنیت در آنجاست که نیازش برای درک آیندگان و WHS باشد و در آبادی سایت بکوشد.

۲ ۱ ۵ اهداف کلی

هدف ۱: حفظ و امنیت WHS باید در ساختمان ها و فضا ها در کار های هنری و جاهایی که حفاری باستان شناسی دارد.

۲ ۱ ۵ تعیین و اجرای نقشه های مدیریتی در سرتاسر سیاست انجمن شهر انگلیس، میراث انگلیس، شهرداری در این منطقه قرار دارد. مسائلی مثل در نظر گرفتن محوطه کاری و اشخاص این مؤسسات و پشتیبانی هر یک از این عملکرد ها. پارلمان، صومعه ابی و مدرسه وست مینیستر بنای مهم این مجموعه است.

۲ ۲ ۱ ۱ ۵ مدیریت این سایت باید طوری باشد که مجموعه مدیریت های این سایت جامع و مکمل باشد که برنامه ها و اهداف نزدیک به هم را دنبال کنند.

هدف ۳: تاسیس مؤسسه استرلینگ گروپ توسط انجمن وست مینیستر که اهداف و برنامه ها و نقشه های مدیریتی را شریک می شود که پیشرفت، مدیریت، بازبینی طرح ها را در یک زمان های مناسب دخیل می شود.

هدف ۴: بهترین منطق را برای هماهنگی و دستورالعمل ها و پروژه ها ارائه بدهد.

۳ ۲ ۱ ۵ بازیابی WHS با پیرامونی که ارزش های بی نظیر جهانی آن را نشان می دهد. دو محدوده پیرامونی دارد که یکی راجع به خط ترافیکی آن خیابان سن مارگرت و حفاری های باستان شناسی نیز رد می شود.

در ضمن قسمت کلیدی وست مینیستر اکنون جزء WHS نیست. خانه پورت کویس قسمتی از ساختمان مدرن مجلس اینجاست. منزل نخست وزیر و اتاق های این شورا در آنجاست. همین طور برای نگهداری قسمت های دیگر سایت ساخته شده است که چند قرن است ساخته شده است.

یک قسمت کلیدی دیگر از ارزش های بی نظیر WHS برج و باغچه ویکتوریا و میدان مجلس و باغ ابینگتون و قسمتی از محوطه کهنه کاخ.

هدف ۵: فضاهای پیرامون WHS باید نگهداری شود برای اینکه به WHS ارزش بصری می دهد.

۷ ۲ ۱ ۵ قسمتهای زیادی از WHS یک عرصه Zone را برای آن در نظر گرفتند که با مهم بودن ساختمان ها و فضا ها مشخص شده است که ارزش های بی نظیر بین المللی خودش را حفظ کند.

این محدوده به سازندگان اجازه می دهد که تا چه حد می توانند کار کنند تا جلوی دید و منظر آن را به هم نزنند.

۸ ۲ ۱ ۵ در حال حاضر با فزونی برای تشریح جاها و مکان ها در وست مینیستر وجود ندارد که الان این یک چالش محسوب می شود.

در لندن و آسمان خراش ها که در نتیجه احتیاجات اقتصادی آن است. این که پاراناما و تصویر کلی WHS حفظ شود کار مهمی است.

۹ ۹ ۲ ۱ ۵ قسمت توسعه و عمران لندن و شهرداری دیدگاه کلی برای حفظ محیط تاریخی و عرصه و حریم آن را طبق قانون ۴B.۱۳ را برعهده دارد. یکی از استراتژی مهم لندن دیدگاهی است در مورد

۱۰ ۲ ۵ ۴B ۱۵ لیستی که مدیریت منظره لندن را در یک چارچوب مشخص می کند که منطقه های حساس را در مقابل ساختمان های بلند مشخص کند که شامل فضای پیرامون WHS می شود.

۱۰ ۲ ۱ ۵ مطالعات آینده نیازمند مهم منظر WHS و حفظ آن است.

هدف ۷: دستیابی و آینده نگری و ایجاد عرصه و حریم اثر و طرح عمران و آبادی انجمن شهر وست مینیستر و مجموعه طرح های توسعه یافته و در حال توسعه و قوانین ملی برای تاسیس خط پیرامونی برای منظر و دید WHS در چندین جهت ساختمان اطراف و رودخانه را شامل می شود.

هدف ۸: در نظر گرفتن دیدگاه وسیع شهری WHS در مورد ساختمان های آسمان خراش و ارزش های بی نظیر جهانی آن.

هدف ۹: حفظ WHS در مورد هرگونه پیشنهاد ساخت و ساز چه مستقیم چه دخالت در منظر دید اثر و جلوگیری از آن.

هدف ۱۴: به دنبال این باشیم که مدیران مسئول و کسانی که ارزش های جهانی را می دانند، چیز هایی که در رابطه با طراحی آن استفاده می کنند با نظارت صورت گیرد. حفظ بافت تاریخی WHS خیلی مهم است.WHS باعث کار یک جامعه در این مکان است زیرا مجلس ملی انگلیس و جشن های ملی در آن برگزار می شود.

هدف ۱۵: کسانی که در این مکان کار می کنند یا دیدن می کنند باید تمام ضوابط و قوانین WHS را رعایت کنند.

هدف ۱۶: نقشه ها و طرح ها برای کار های فوریتی و اورژانسی باید در یک هدف عمومی قرار بگیرد.

بالا بردن سطح مناطق عمومی مکان

مثل مسائل ایمنی پیاده رو، کف پوش ها، مغازه های پیرامون که از کیفیت بالایی برخوردار است.

جلوگیری از دستفروش ها پیرامون سایت.

۱۸ ۲ ۱ ۵ مکان های عمومی پیرامون سایت خیلی مهم اند در نوع خودشان.

۶ Implementing the management plan

به انجام رساندن طرح های مدیریتی

تشریح و توضیح نقشه های ۵ ساله Action plan

طرح مدیریتی باید موفقیت آمیز باشد.

هدف ۹:

۱۱ ۲۰ ۱ ۵ حفظ بافت تاریخی با مدیریت خوب فعلی توسط مقامات مربوطه وقتی که اکثر ساخت و سازها و تعمیر لوله های آب و گاز و یا نصب تیر چراغ برق، ممکن است به حفاری ای باستانشناسی برخورد کنند و قبل از آن باید با مقامات مشورت کنند.

۱۲ ۱۲ ۵ همچنین وقتی بازدیدکنندگان به WHS آمدند باعث می شود که راه پله ها و دیوارها دچار فرسایش می شود و ممکن است باعث نابودی سایت شود.

هدف۱۰ باید در نظر گرفت بازدیدکنندگان به صورت فیزیکی باعث صدمه به سایت می شوند و یک موسساتی در درون سایت باشد که رفتارهای توریستها را پیش بینی و حل و فصل کند.

هدف۱۱ برای اینکه در سطح بالایی WHS حفظ شود گروه تعمیرات و حفظ و نگهداری آثار، و نیز بناها و حفاری های سایت در سایت مستقر شود و کارهای پیرامون آن را انجام دهد.

حفظ اهداف معماری مهم در WHS

۱۳ ۲ ۱ ۵ ساختمانهای WHS هرکدام به تنهایی نمونه ی بی نظیری از معماری زمان خود است که در فرم و اندازه و نوع مصالح ساختمانی بی نظیر است.

۱۴ ۲ ۱ ۵ بعضی مواقع نیاز به تصمیم گیری سریع برای امنیت در سایت و نیز نصب المان و یا تخریب عناصری که دید بصری را به هم میزند، وجود دارد.به عنوان مثال:نصب تابلو اضافی و یا کیوسک حراستی

هدف۱۲:در نظر گرفتن ساخت و سازهای موقت که باعث افزایش کیفیت فضاییسایت یا کاهش ارزش های تاریخی آن می شود.

هدف۱۳:برای اینکه موسسات مختلف گروه استرینگ بتوانند به اهداف اصلی خود که به کاربردن بالاترین کیفیتها و ارزشهای معماری در WHS است برسند، یا وقتی کسی پیشنهاد ساخت ساختمان جدیدی می دهد، یا تعمیرات در ساختمان قدیسی باید انجام شود یا در view باید تغییراتی به وجود بیاید، باید با دقت و کیفیت بالا انجام شود تا به ارزشهای معماری WHS صدمه نزند.

هدف۱۴:

۱۵ ۲ ۱ ۵ استفاده ی فعلی و استفاده از ساختمانها و فضاها و نیز استفاده ی روزمره از WHS نباید طوری باشد که از ارزش تاریخی آن بکاهد. زیرا اینجا محل کار افراد زیادی پیرامون مجلس است و نیز جشنهای ملی و نیایش و محل یادگیری افراد زیادیست.

هدف۱۵:

آمادگی برای حفظ کردن

۱۶ ۲ ۱ ۵ تعمیر و تکیه ابی، ریسکهای آن مسائل روز به روز مدیریت آن است که اینها شامل این است که افرادی که در اینجا کار میکنند باید دوره ببینن در مورد خطرات،امنیت،در مورد وضغیت فوق العاده و طراحی وضعیتها و نحوه ی برخورد با آنها در هنگام وقوع آن.

هدف۱۶:

۱۷ ۲ ۱ ۵ این املاک عمومی سلطنتی که اینجا وجود دارد دارای خصوصیات و انواع پوشش های پیاده رویی است.مثل چراغ، مثل مسائل ایمنی که از طرحهای بالا و کیفیت بالایی برخوردار است و نگه داری و سرویس دهی بالایی دارد. ترافیک زیاد تمام محوطه را گرفته و چند دکه در اطراف هست که برای سرویس دادن به بازدیدکنندگان است که از اهمیت معماری و نیز حیثیتی WHS می کاهد.

۱۸ ۱۲ ۵ مکانهای عمومی اطراف WHS در نوع خود مهم اند.مکانی که باعث جمع شدن افراد زیادی در آنجا می شود که بخش اعظم فعالیت های صومعه ابی و کلیسا را در بر میگیرد که مدیریت آن مقداری از سیاست گذاریهای وابسته به فضای عمومی در لندن را شامل می شود.

۱۹ ۲ ۱ ۵ این اهمیت شامل املاک عمومی می شود که در WHS است که ارزشهای بین المللی آن را شاخص و برجسته می کند.

هدف۱۷:استراتژی که برای منظر، خیابان کشی و مکان در فضای سلطنتی عمومی آنجاست:

نگهداری، هرس کردن درختان و تعویض آن، بالا بردن سطح فضای باز، تعمیرات و بازسازی در مورد گل و گیاه، در نظر گرفتن فضای سبز و محیطی، دیدگاههای فیزیکی و دیدنی تاثیرگذار و اجسام و تابلوهایی که در خیابان ها هستند.

هدف۱۸:گروه استرینگ پیشنهاداتی برای فضاسازی،مدیریت،حمل و نقل و لوازم خیابانی و چیزهای مهمی که در ساخت و ساز پروژه است را مورد بحث و بررسی قرار می دهد تا سایر متخصصین پیرامون آن به نقد و بررسی بپردازند تا در نهایت طرح با ارزشی را برای WHS ارائه دهند.

هدف۱۹:پیشنهاد در مورد هر طراحی و راهنمایی در مورد سیاستهای موجود و پیشنهاد در مورد جنس مصالح که در رابطه با ارزش مکان بسیار حساس است.

هدف۲۰:در نظر گرفتن و حراست این محل که اثر گذار در دید مکان باشد. پیدا کردن راههای قابل اجرا، تشکیل جلسات برای حراست و محافظت که مدت زمان آن را برای کوتاه کردن ویا طولانی کدن آن تعیین کنندکه بسیار مهم است.

هدف۲۱:برای اطمینان و بازبینی نقشه های آبادانی WHSیا برای برداشتن و جایگزین کردن قسمت هایی از آن.

نقشه ها و سایت ها طوری باشندکه در راستای بازدید راحت و مطمئن مردم باشند.

*توازن ترافیکی و پیاده رو ودست یابی پیاده رو وامنیت

۲۰ ۲ ۱ ۵ در WHSمیدان پارلمان قرار دارد که چهارراهی از غرب،شمال وجنوب در وسط شهر لندن است ونیز رودخانه تایمز را در جنوب قطع می کند.این مکان خیلی برای اتومبیل،تاکسی،اتوبوس ومترو بسیار شلوغ است که مردم زیادی را به WHS می آورد. این ترافیک با همه ی افراد WHS شامل کارکنان، عبادتکنندگان و نیز توریست ها در تماس است این برخورد بین ترافیک و پیاده روها باید کم بشود.

هدف۲۲:پیشنهادات در مورد فضای سبز، حمل و نقل، ترافیک، مدیریت، لوازم خیابانی گه نزدیک WHS هستند باید اهمیت WHS را در نظر داشته باشند در طراحی های مدیریتی که شامل استراتژی برای باز شدن ترافیک در این محل باشد که توازنی بین ترافیک پیاده و سواره رو برقرار کند.

هدف۲۳:پیشنهادات و مطالعاتی بررسی می شود در مورد حرکت پیاده روها. استراتژی که شامل برقراری امنیت برای پیاده رو در این مکان است. مخصوصا از جاهایی که حمل و نقل عمومی است که ترافیک موتوری را در میدان مجلس و خیابان ابینگتون و خیابان حیاط قدیم، خیابان سن مارگرت و خیابان بریچ به حداقل برسانند.

همچنین باید بازدیدکنندگان از حمل های پرترافیک شهری دور شوند.

*بهبود بخشی و دستیابی برای همه

۲۱ ۲ ۱ ۵ تمام مکان تاریخی و ساختمان ها فرصتی برای مردم و بازدیدکنندگان است که به آنجا بیایند و لذت ببرند. ساختمان ها در WHS با کمکها، مکانها، تماسها، یادگیری ها، همه نیازمند این است که از سدهای فیزیکی ایجاد شده بگذرند تا بتواند برای همه قابل دسترس باشد.

هدف۲۴:مجزاسازی و نزدیکی به مسائل توریسم و بهبودی مکانهایی که آبادانی آنها مهم است و نیز استراتژی در جهت بهبودی منطقه که بتواند ورودی ها و دسترسی ها را طوری طراحی و تنظیم کند که افراد غیر عادی که شامل مجروحان جنگ و معلولان و یا افراد سالمند بتوانند از WHS دیدن و از آن لذت ببرند. مثلا: دسترسی هایی برای صندلی چرخ دار، عصا، و مسیرهایی برای تردد آنها.

۲۲ ۲ ۱ ۵ توریست هدف اصلی صومعه وست مینسر یا کاخ وست مینستر نیست. آنها اهمیت درجه اول دارند اما دو سوم افرادی که به آنجا می آیند برای مسائل معنوی و عبادی می آیند و مسائل معماری آن سمبل معماری مذهبی آن است.

*ورود تفکرات جدید به معماری

۲۸ ۲ ۱ ۵ بدین معناست که روی معنی هرچیزی دقیق شویم بین WHS که بتواند تفکرات و فهم و شعور آن را بالا ببرد. همچنن WHS ممکن است کمکی برای رسانه های عمومی باشد.

۲۹ ۲ ۱ ۵ استراتژی WHS برای ترویج فرهنگ و شناخت آن به مردم منطقه باید در سطح شعور و فهم مردم منطقه باشد. ونیز برای توریست باید به مکانها و دسترسی ها توجه کند. و نیز بالا بردن کیفیت حضار و بازاریابی در میان آنها.

۳۰ ۲ ۱ ۵ WHS مکانیست که از لحاظ آموزشی بسیار بالاست.بخصوص در مورد جشن های معنوی و ملی، دموکراسی و مردم شناسی.

۳۱ ۲ ۱ ۵ یک موقعیت بی نظیری که WHS که حرکت می کند وکار می کند یعنی تحرک و زندگی در آن جریان دارد. و نیز نمونه ی بی نظیر تعلیم و تربیت که WHS را از لحاظ بین المللی بی نظیر می کند.

هدف۲۷:باید در نظر بگیریم که استراتژی ها چگونه فرم می گیرد و عمل می کند که در سطح خیلی بالایی برای دسترسی توریست ها، مدرسه وست مینستر، گروه علاقه مند به اینجا و نیز برای مردمی که زندگی می کنند در وست مینستر و اطراف آن.

هدف۲۸: مشوق این است که استراتژی های تعلیم و تربیتی را برای این مکان که هم خط با دستورالعمل های تربیتی یونسکو هم خط باشد.

*تشریح و توضیح طرح های عملی ۵ ساله:

دیدگاه و موضوع این طرح مدیریتی باید موفقیت آمیز باشد.

این نقشه اجرایی با یک قدم هایی که مدیریت اینجا را تضمین می کند شروع و اجرا و بازبینی می شود. که شامل آبادانی سالانه کاری WHS است.

۲ ۱ ۱ ۶ ساختمان هایی تاریخی WHS از یک طرح حفاظت و نگهداری در سطح خیلی بالا محافظت می شوند. هیچ یک از ساختمانها که در WHS هستند یک حرکت فوری برای حفظ و اجرای مسائل مربوطه ندارد. مثلا میزان تخریب آن کم است یا سقف آن نریخته است در بهترین وضعیت نگهداری شده اند

اجرای موضوعات برای نگه داری معماری بی نظیر آن و مسائل تعمیری آن، ترافیک، پیاده رو، بهبودی توریست یا یک موضوع خاصی می تواند اجرا شود.

سال اول:

حرکت۱: ساخت و سازی که معنی آن تحت نظر داشتن طرح های مدیریتی وکارایی راهنمای طرح های مدیریتی، حفظ و نگهداری ارزشهای جهانی WHS که شامل ساختمان ها، مکانها، فضاها، اجسام هنری و کندوکاوهای باستانی که در این مکان وجود دارند. در این مکان منحصر به فرد و کلیه فعالیتهایی که در WHS انجام می شود و نقشه مدیریتی آن باید به دنبال پیشنهاد به سازمانهایی که در این سایت و مکان هستند.

سال۱:

حرکت ۵: تهیه کنند یک دستورالعملی که از اطراف گروههای مختلف که بازبینی شود برای آبادانی هر چه بهتر WHS.

هدف آن:۸: در نظر بگیریم یک دید وسیع برای WHS برای در نظر گرفتن اثرات آبادانی هایی که تهیه و تنظیم شده که شامل تمام ساختمان های بلند هم می شود برای ارزش جهانی WHS.

۹: نگهبانی و نگهداری شود این ارزش های جهانی WHS ،هرگونه پیشنهادهای آبادانی که می تواند تاثیرگذار باشد. چه به طور مستقیم در خود بنا WHS یا جدول بندی باغچه ها یا منظر دید آن. که همه اینها باید تمام پیشنهادها باید با تائید گروه استرینگ برسد.

سال۱:حرکت۶: نقشه مدیریتی تهیه شود که همه بتوانند کار کنند و قابل اجرا باشد.

هدف: در نظر گرفته شود نزدیکترین و بهترین راه کار قابل اجرا که بتوان آن را در پلان مدیریت قرار دارد.

سال۱:حرکت۷: اجرا در آینده را مورد آزمون قرار دهید و یک Buffer را در محل قرار دهید که وسعت دید اطراف WHS را دربرگیرد.

سال۱:

حرکت۲: تمام این سازمانها در WHS که از استرینگ هستند کلیه نقشه های مدیریتی را پشتیبانی می کند.

هدف:۲: برای اینکه یک نقشه مدیریت اجرایی دقیق، قابل اجرا و موثر داشته باشیم این نقشه مدیریتی باید بتواند که تمام این سازمان ها را نمایندگی کند و گروه استرینگ باید آنها را تائید کند.

سال۱:شماره۳:

حرکت۳: گروه استرینگ برای همیشه در WHS تاسیس شود که حرکات اجرایی WHS را کنترل و بازبینی کند و نقشه های مدیریتی را کنترل کند.

هدف۳: گروه استرینگ تحت نظر مدیری از انجمن شهر وست مینستر تمام کارهای جرایی به انجام رسیده را بازبینی کند و طرح اجرایی برای WHS بدهد. و همینطور نقشه های مدیریت قبل را بازبینی و بازسازی کند و تصمیم متحد بگیرد.

حرکت۴: آماده بکنید طرح و نقشه سالانه را برای به ثمر رسیدن اهداف و اجرای آن.

سال۱:حرکت۱۰:

اجرای دستورالعملی که بتوان راهنما و جوابگوی مسائل موقتی باشد. برای ؟اینده و حال. مثل تعویض چراغ ها که می تواند در کیفیت منظره ای WHS و اطراف آن اثرگذار باشد.

سال۱:حرکت ۱۱:

اجرای یک سیستم حفاظتی امنیتی مثل نصب دوربین های مداربسته. زیر نظر گرفتن دستورات اجرایی برای مسائل فوریتی.

هدف ۱۸: سال۱: تشکیلاتی را بنا نهید که در حالت فوریت برای آن تصمیم گیری کند.و نقشه فوریتی از آن تهیه کنید.

سال۱:حرکت۱۲: دستورالعملی برای محوطه سازی، حمل و نقل، مدیریت ترافیکی، ابزار خیابانی مثل چراغ برق، تابلوها و این موارد. اینها باید به تائید گروه استرلینگ برسد.

سال۱:هدف۱۱:دستورالعملی برای استرلینگ، حمل و نقل، پروژه های زیربنایی برای WHS .

سال۲:حرکت۱۳:محوطه هایی که WHS در آن قرار دارد باید از لحاظ بصری یکپارچه باشد.

هدف: در مورد خیابان سن مارگرت و ابینگتون و نیز محوطه مجلس تصمیم گیری شود و به یک بدنه تبدیل شود.

سال۱:حرکت۷:

دستیابی به پیشنهادات برای آینده و تعیین و طراحی موقعیت فعلی در لندن و نیز تعیین چارچوب ضوابط و ایجاد شهرداری های محلی.ایجاد یکمحدوده برای حفظ منظر دید وسیع WHS

سال۱:حرکت۸:تخمین بزنید کلیه ی احتیاجات امنیتی در WHS در رابطه با حفظ ارزش ها. مثلا:یزان احتیاجات در جشن ها و مراسمات

هدف۲۰:در نظر بگیرید کارهایی که در آینده پیشنهاد می شود برای امروز و آینده تا جایی که به دید و منظره صدمه نزند. و نیز تامین نیازهای امنیتی کوتاه مدت و بلند مدت بدون لطمه زدن به WHS که بسیار حساس است.

سال۱:حرکت۹: دستورالعملی را که بتواند موثر باشد در افراد مسئول و آژانس هایی که در طولانی مدت با ارزش های WHS در رابطه هستند.

شماره ی۱۴:هدف: بازیابید و مطمئن که مقامات و آژانس های مختلف اجرا کنند قوانین WHS را و طرح مدیریتی که برای آنها تهیه کردند.

سال دوم شماره۱۸:حرکت:

تهیه و تنظیم اثراتی که ساختمان ها و فضاها در WHS می گذارند، مثلا تعویض ساختمان شهرداری در WHS.

هدف ۱۵: نگهداری و ترغیب و تشویق سطح کیفیت های ساختمان های در حال استفاده. و نیز فعالیت هایی در ارتباط با موسساتی که در WHS فعالیت می کنند و هم خوانی این فعالیت ها با یکدیگر.

سال سوم حرکت۱۹: درست کردن یک تصویر اجرایی ساختمانی را برای WHS در نظر بگیرید.

هدف: استراتژی برای فضای عمومی، خیابان کشی محوطه، سیمای منظر آن، تمیز کردن و نگه داری، هرس کردن درختان، طراحی فضای سبز و محیط زیست.

سال سوم:حرکت۲۰: گروهی که تصمیم گیری برای نقشه و نوع و فرم و جنس WHS را شناسایی کند.

هدف۱۹:در مورد نوع، جنس، فرم که در WHS به کار گرفته می شود که متریال جدید با قدیمی هم خوانی داشته باشد که برای ارزش های بی نظیر جهانی WHS بسیاربی نظیر است.

سال۲:حرکت۱۴:تهیه و تنظیم یک پیشنهاد پیرامون WHS توسط اعضای D.C.M.S در مورد تهیه و تعویض و جابجایی محدوده WHS .

هدف۶: برای حفظ امنیت ساختمانها و مکانها قانونی در نظر گرفته شود. برای میان مدت. کلیساها و حفاریها

سال۲:حرکت۱۶:گروهی سر و صداهای آنجا را مورد مطالعه قرار دهد و استراتژی برای آنها تهیه کند.

سال۲:حرکت۱۷:تهیه و تنظیم نقشه ی مدیریتی برای صومعه ابی، کاخ وست مینستر در رابطه با قوانین حفاظتی میراث.

هدف۱۰: در نظر بگیرید اثرات بازدیدکنندگان که یک مساله فیزیکی در مکان است و تصمیمی برای رفتارهایشان گرفته شود.

هدف۱۱:اگر موضوعی بر ضد طرح های مدیریتی WHS به وجود بیاید باید تعویض شود.

هدف۱۳:ادامه دهید کارهایی که از طرف گروه استرینگ هستنند و کلیه کارها را با بالاترین استاندارد به انجام برسانند برای ساختمانهای جدیدی که پیشنهاد می شود.

سال۴حرکت۲۴:طرح و برنامه ریزی برای استراتژی WHS

هدف:تجزیه و تحلیل توریسم و بالا بردن کیفیت سرویس های خدماتی در این مکان. و ساختمانهایی که محل راهنمای توریست باشد و راهی برای پیدا کردن راحت توریست ها به مکان مورد نظر خود پیدا کردن راهی برای دسترسی راحت معلولین.

سال۴ حرکت۲۵: در نظر گرفتن مکانهایی برای مدیریت توریست

هدف۲۶:در نظر بگیریم مکانی که ممکن است جالب باشد و مدیریت توریست ها و ورود و خروج آنها و دسترسی های آن ها را مدیریت می کند. که بتوان فابل برنامه ریزی برای توریست ها باشد.

هدف۲۸: تخریب و تشویق تهیه استراتژی آموزشی برای این منطقه که با سیاستهای آموزشی یونسکو هم خط باشد.

سال۵ حرکت۲۷: احتیاجات که گاهی ممکن است مورد نیاز توریست ها باشد.

هدف۱۵: برای مدیریت بهتر باید نوع بازدیدکنندگان و بازدید آنها از قسمتهای WHS باید بررسی شود. اینکه معمولا به کدام قسمت چه افرادی مراجعه کنند همچنین تجربیات آنها مورد مطالعه قرار بگیرد.

سال سوم:حرکت۲۱:

مسائل ترافیکی آنجا مورد بررسی قرار بگیرد.

هدف۲۲ک یک طرح پیشنهادی برای محوطه پر تردد و وسایل نقلیه ی عمومی که مدیریت شود و نیز قرارگیری تابلوهای راهنما که به منظر آن لطمه می زند. و این ترافیک را با توجه به نیازهای WHS به توازن برساند.

سال سوم حرکت ۲۲:

گروهی که برنامه ای برای حرکت در پیاده رو تعیین کند.

هدف۲۳: مطالعات انجام شده در مورد حرکت پیاده شامل دستورالعمل برای جاده های امن و پیاده روی کردن اطراف این مکان که به وسایل نقلیه عمومی مثل ایستگاه اتوبوس برخورد کند. و ترافیک ماشینی را در میدان پارلمان و خیابان ابینگتون و سن مارگت و خیابان بریج پایین بیاورد. و همینطور توریست ها را از قسمت های پر از ازدحام دور کنند.

سال ۴ شماره۲۳: طرح مدیریتی WHS که گروه استرینگ آن را به عهده دارد تمام سایت های WHS را در حال فعلی بازبینی می کند و کلیه ی عملیات ها و پیشنهادها را در مورد سازمان های تصمیم گیرنده محلی معرفی می کند.

هدف۲۱: جستجو نمایید و مطمئن شوید دیدگاه های آینده WHS با دوباره قرار دادن ونقشه لندن و قوانین مدارکی که بوسیله ی موسسات آماده شده در WHS .

مریم احمدی

لینک منبع : لینک به مطلب