قبل از هرچیز باید گفت که این نوشتار نقد بر ترانه نیست و نقد بر کتابیست شامل ترانه هایی مکتوب، که این دو با یکدیگر متفاوتند، کتابی را که در پیشِ رو با هم از جلد شروع به تحلیل و نقد آن خواهیم کرد، به صورت یک رسانه مکتوب در نظر گرفته و گام به گام با هم در مورد اتفاق هایی که در آن رخ داده اند مروری خواهیم داشت .

ترانه، لبه ی تیغ (نقدی بر کتاب ترانه ی انفرادی دو نفره)

نخست آنکه: قبل از هرچیز باید گفت که این نوشتار نقد بر ترانه نیست و نقد بر کتابیست شامل ترانه هایی مکتوب، که این دو با یکدیگر متفاوتند، کتابی را که در پیشِ رو با هم از جلد شروع به تحلیل و نقد آن خواهیم کرد، به صورت یک رسانه مکتوب در نظر گرفته و گام به گام با هم در مورد اتفاق هایی که در آن رخ داده اند مروری خواهیم داشت .

دوم آنکه: در نوشتار پیش رو منظور از "مولف" نویسنده ی کتاب و منظور از "نویسنده" نویسنده ی نقد است.

سوم آنکه : در این نوشتار به نقد کتابی خواهیم رفت از یک کتاب اولی متولد ۱۳۷۱، گرچه در نقد کیستی و چیستی مولف را در نظر نخواهیم گرفت و با کتاب طرف حساب هستیم ، اما پیشاپیش باید توجه داشت که همین که مولفی در این سن دست به چاپ کتابی زده آن هم در انتشاراتی که شاید بهترین نشر نباشد، ولی جزو بدهای امروز نشر ایران هم نیست و مطمئنن از یک سری فیلترهای اولیه رد شده است، جای خوشحالی دارد.

عنوان فایل
ترانه، لبه ی تیغ (نقدی بر کتاب ترانه ی انفرادی دو نفره) application/pdf
۱.pdf
۳۱۸ KB

مسعود غیاث بیگی

لینک منبع : لینک به مطلب